Monday, October 29, 2007

CCLC Yeni Okulum...................

Merhabalar,

Efendim bu post Columbusdan sevgili arkadasim Zeynepcigime ithaf edilmistir. Zeynepcim ben daha Columbus'a yeni gelmis bir taze gelinken bizi evinde agirlayan ilk arkadasimdir. Yeri bende gercekten cok ozeldir bir suru ilkleri ve guzellikle Zeynepcim basta olmak uzere, sevgili Nilgun, Zehra Abla, Gulcin Abla, Ayse Ablayla yasamistik, ben hic unutmuyorum o gunleri, ins onlarda......

Bu kadar nostalji yeterli sanirim. Gelelim konumuza evt burdaki calistigim okulum. Adi CCLC yani creative learning centers. Aslinda oldukca buyuk bir okul, bayareada bir cok sehirde branchleri olan bir okul. Ise basvururken dikkat ettigim hemen hemen standarta sahip. Benim sinifim ise okulun en buyuk sinifi olan Pre-Kindergarten. Sinifda benim yaslarimda yardimci bir ogretmen daha var , cok tatli bir kiz. Adi Alyssaa, CAliforniali kendisi, easy-going biri sag olsun. Hatta iste Alyssa ve ben
Burdaki sinifimin hemen hemen tamamina yakin mufredet ve materyal ayarlamalarini kendim yapiyorum. Columbus da okulumu da cok seviyordum fakat orda hala ogrenci oldugum icin sinif icinde tamamen in charge degildim, burdaki guzellik artik kendi sinifim var, tabii ki ekstra isleri oldukca cok oluyor ama memnunum, gun gectikce daha da alisiyorum cok sukur. Sinifta 15-16 ogrencimiz var. hepsi cok tatlilar, eglenceli, neseli cocuklar aslinda butun cocuklar oyle degil mi:) Iste siniftaki afacanlardan birkaci ;
Bu Alec, inanilmaz konuskan bir cocuk, bana durup durup seni seviyorum zira diyor:)

Buda Samantha, siniftaki az sayidaki Amerikalilardan:) malum silicon valleyda oldugumuz icin, dunyanin heryerinden gelmis aile var okulda.
Bunlarda arkadan baslayarak Patrick Koreli cok ama cok komik cocuk, Lucas (kaslari catmis olan) Mexican-American sessiz sakin biri, ayakta duran ise Ken, biraz sorun yasiyoruz kendisiyle bakalim ins duzelir, Ondeki uzun sacli Miru, japon, cok sessiz sakin bir kiz, inanilmaz guzel resimler ciziyor, benden guzel ciziyor desem yeridir, yanindaki Maya, Hint-Amerikan karisimi, sevimli bir cocuk, babasi Ohioluymus buarada:) en son olarak Suzanne, Cinli sanirim, hergun sabah siniftan girince ilk is gelip bana sairilir:)
Buda John. kendisi foto cektirmeyi hic sevmez ona resimini arkadaslarima gostericem dedikten sonra kabul etti. Inanilmaz zeki bir cocuk, soylediklerini duysaniz agziniz acik kalir. Yercekimden, science'a, fizige, bilgisayara, matematikten, yazmaya kadar herseyi biliyor ama harbiden biliyor. Buyuyunce ise hayvanlarin kemiklerini inceleyen bir bilim adami olmak istiyor:)
Buda sinif kapimizin yeni Halloween dekorasyonu:)

Siniftan goruntuler....

Buaralar sinif daTurkce sarkilar girla gidiyor, hergun dans ediyoruz turkce sarkilarla daha da komigi hemen herkes kutu kutu pense sarkisi ezberledi, gorseniz ingilizce aksaniyla oyle tatli soyluyorlar ki sarkiyi ben yerlere yatiyorum:)

Aslinda hergun yazmak istesen oyle cok sey oluyor ki okulda, ama ben useniyorum, sadece sunu soylemek istiyorum, ogretmenlik oyle degisik bir meslek ki maddi hicseyle olculemez mutluluklar gizli icinde... O cocuklarin sevgisi, bir sarilmalari boynuna sikica dunyalara bedel........

Herkese guzel bir hafta diliyorum, ozellikle kendime ins Columbus bekledigimden de guzel gecer bol alisverisli, bol hasret gidermeli, bol resimli bir tur olur,

Zehra:)

7 comments:

Serra said...

Zehraaaaaaaaaa
kutu kutu pense videosunu istioruzz, cek nolur. mumkun mudur??????
bu arada kucukler cok $irin, ma$allah. ogretmenlik de zor i$ vesselam. Ama sen sabirlisin sanirim baya. Allah kolaylik versin.
Car$amba goru$urus!! ;)

~Serra

Pasha, Pachee and Me said...

Evet evet videosunu istioruzzz..Masallah cok seker cocuklar...Sen kesin Sibel Can falan dinletip dans ettiriosundur:)))) Columbus yolcusu ii eglenceler sana.. benim icin de gez oralari :)

sakrep said...

bende ıstıyorummmmm en kısa zamanda cekersınm ınsallah evet columbus gunlerını tahmın edebılıyorum hadı bakalım ıyı yolculuklar sana .

Unknown said...

neyse sukur hatirladim sifreyi..
yazilarin cok guzel. hepsi birbirinden ilgi cekici. insani baska dunyalar goturuyor.
ucak saatini hatirlatmayi unutma. beklersin ona gore.
hadi optum.

Gazeteci said...

Zehracim askolsuuunnn!!!! :(
Blog acmissin da hic haber vermiyorsun. hatta Gulenay sana da askolsun. Sen de hic soylemedin. Insan bi haber verir, biz de gelir ziyaret ederiz di mi??? Cok kirildim, cooookk.

Zehracim simdi sen Columbus'ta hasret gideriyorsundur dostlarla. Guzel bi tatil dilerim canim. Yeni evinizde ve hayatinizda da tekrar mutluluklar diliyorum.

bahar said...

zehracim ya ne guzel cekmissin fotograflari, artik meraktan olecektim sinifini gormek icin. Cok sekerler onlar oyle. senin gibi caring ve sevgi dolu ogretmenleri olduklari icin de cok sanslilar, burada gittigim bir anaokulunda maalesef instructional aide cocuklari her firsatta hasliyor, inanilmaz kotu davraniyor ustelik special need olduklari halde, cocuklarin yerine kendimi koyunca kesinlikle o okula gitmek istemezdim iyi dayaniyorlar,

suslemeleriniz de cok guzel olmus, mufredatini hazirladigina gore 23 nisan gibi bayram gibi gunlerimizi de araya sikistiriversen hani:)

Unknown said...

Zehra'cim hah iste ne guzel boyle degisik postlar. yayinlaman:)Bizede keyifli oluyor.Devam bacim devam...

Buradan Nesrin'cigimede seslenmek istiyorum.Canim Zehra'ya vermis oldugum sozden oturu soyleyemedim.Sayfa sahibine saygisizlik etmemis olmak icin demedim:(benden yana sorry ama durum budur.Zehra ayrica cvp yazicak zati:))