Monday, November 12, 2007

Evimiz....

Merhabalar,
Biliyorum bir gorunup bir kayboluyorum, aslinda yazacak cok sey oluyor da benim bu tembeligim olmasa, ama inanin mazeretlerim vardi.. Columbus donusu oyle yorulmusum ki ancak kendime geliyorum, birde ustune ustluk dondugumun ertesi gunu hazir Safeway( Burdaki Kroger, meijer tarzi grocery store) e girmisken grip asimi da olayim dedim ki o gunden beri bir turlu kendime toplayamadim, neyseki haftasonu biraz dinlendim de daha iyiceyim.

Efendim aslinda Columbus donusu ilk post Columbus olmaliydi ama 3 ay sonra sonunda yeni evimizin fotograflarini temizlik sonrasi cektigimiz icin hemen sicak sicak onlari koyayim diye dusundum. Ins columbus anilari da uc vakte kadar karsinizda olacak.....


Iste ust kattaki banyomuz. Cok canli bahar banyosu oldu yeni evimizde.....


Sanirim banyolardan gidiyoruz. Buda alt kattaki ufak WC:) Burasi salonumuz:) Evde bir krem rengi hakimiyeti var. Sanirim biraz renk gerekli degil mi:)
Degisik acidan salon:)
Yemek masamiz, aslinda cogu esyamiz , columbusdaki ilk goz agrilarimiza cok benziyor, mesela masa:)
Buda yatak odasi......

Buda evden son resimdi.....

Iste boylee, evimizi merak eden sevgili arkidisler resimler sizin icindi.....

PS: Sema Teyzecim iyiki dogdun, dogum gunun kutlu olsun, daha nice mutlu saglikli guzel yillar gecirmen dilegiyle, sevdiklerin ve ailenle... Hep guzel gunler gor ins....

Herkese guzel haftalar......

Zehra:)

5 comments:

Pasha, Pachee and Me said...

canim bende zehra nerelere kayboldu diodumki post yazmissin:))) Evin cok guzel olmus masallah...baya yoruldun ettin ama degmisya :)...guzel guzel dosemissin..Allah mutlu huzurlu saglikli oturmak nasip etsin..Bensiz Ca :( benim icinde eglenin...bol alisveri bekliyorum sizden:p ozledim canim mucxxxxxxxxxxx aeo...

sakrep said...

once gecmis olsun hayatim ,evet columbus gunlerim.... diye beklerken evim demissin once masallah diyeyimde .... cok guzel evinya gule gule oturun insallah,ay cok cok tesekkur ederim ALLAH sizlerede benden daha guzel ve hayirli gunler gostersin insallah.az kaldi ebrusuz iyi eglenin optum seni .

zelo said...

zehracım canım benim

yeni hayatın, yeni evin, yeni işin ve yeni bloğun hayırlı olsun.

Bu yenilikler sana hep mutluluklar getirsin canım kardeşim benim.

biz seni çok seviyoz :)

zeyneb ve zeliha

bahar said...

zehracim evin cok guzelmis, eski evine de benzemis ferah ve sakin...
Allah guzel ve hayirli gunler gecirmeyi nasip etsin....

Serra said...

ma$allah, cok cici omu$ yaf, tam da gelirken gordum iyi mi, hehe :D
merak etmein miLLet ben 3-4 gun sizin yerinize de misafir oLucam. :P
mucx cnm

~Serra