Thursday, October 4, 2007

Iyi Ki Dogdun Ebru, Mutlu Yillar Sana:)

Canim Arkidisim, Ebrucum,


Dogum gunun kutlu olsun. Ynei yasin butun guzellikleri ve mutluluklari beraberinde getirsin. Sen gercekten iyi bir arkadas ve dostsun, senin yoklugu hergun hissediyorum bilesin...

Artik kimse bana Alman pastasi, kumbet pasta yapmaz oldu, kimseyle uzun uzunnnnnnn saglik problemleri konusamaz oldum, kimseyle senin gibi dizi muhabbeti de yapamam, kimseyi saatli saatsiz uyandiramaz oldum, kimse benimle sabirla saatlerce muhabbet etmez oldu, ........ bu liste oyle uzar gider. Yerin dolmuyor seni cok ozluyorum ama biliyorum ki sen hep hayatimda olacaksin....

Seni cok seviyorum

PS: Aklima geldi artik Serranin blogundan mesaj atmama gerek yokki, ayiptir soylemesi benimde bir blogum var degil mi:))))) Kusura bakma gecikmeli bir kutlama:(

Zehra:)

5 comments:

Kübra said...

Merhaba Zehra? Abla mı demeliyim yoksa?? ama ben Ebruya da abla demem kii :)
Bloga açmış olmana çok sevindim..
takipçinim ben de :)
Ebru'ya bir de burdan tebriklerrr..
öptüm..

sakrep said...

hehehe biraz oncede meryem halasi ve turkan pastayla geldiler kkucuk bi kutlama yaptik insallah seninde dogum gunun TR de kutlamak dilegiyle ALlah emanet ol

Pasha, Pachee and Me said...

Zehracim cok saol..Senin de yerin dolmuyo ariyorum Columbustaki gunlerimizi canim arkadasim...mucxxxxxxxxx guzelim...Tr'den kocaman opucukler...
PS: ayipsin sehirler, ulkeler deisir ama dizi muappeti bitmez:)

Serra said...

oy caniiimmm :)
msnde dizi muhabbetlerine beni de katin olar mi ;)

~Serra

Unknown said...

Ebru buradan bende dogum gununu kutlarim.Allah muhabbetinizi bozmasin.