Monday, October 1, 2007

Bekle Beni Columbus!!!!!!!!

Merhabalar Herkese,

Iste Bomba Haber!!!!!
31 Ekimde Columbus'a Ucuyorum. Biletimi aldim. Icim icime sigmiyor, cok heyecanliyim. Aslinda duygularim biraz karisik. Bir yandan hic ayrilmamis gibi hissediyorum, yine geri donucem evim, hayatim hersey kaldigi yerden devam edicek.Sanki ben Tr ye gittim donucekmisim gibi eski duzene, bir yandan da sanki uzun yillar oldu gibime geliyor.
Insanin bazi seyleri kabullenmesi icin tekrardan geriye donup onu yasamasi lazimdir ya sanki Columbus a gidip donmem bu kabullenme icin gerekli gibi.........
Herseye ragmen Columbus'u, Arkadaslari , Kardesimi ve de tabiki Columbus shopping'ini. cooooooook ozledim.....

Bekleyin Millet ben geliyorum:)

PS: Haftasonu cok yogundu ama cok guzel gecti. Resimler hazir bide birseyler karalayabilsem hemen post edicem.....
Herkese guzel haftalar....
Zehra:)

4 comments:

Pasha, Pachee and Me said...

vefali kisilik seni..ozledin hemen donersin tabe:)) mucx canim simdiden ii yolculuklar...bi de misafir olarak columbusu yasa bakalim:))

sakrep said...

hAYATIM HAYIRLI YOLCULUKLAR SANA SIMDIDEN İYİ EGLENCELER IYI ALISVERISLER :)

Serra said...

oh oh :P
ben biliodum bu surprizi ki.. ;)
hayirlisiyla gelirsin ve bol bol kudururuz in$ :)

~Serra

Unknown said...

Hayirli yolculuk, ne diyelim...Benden de selam gotur herkeshlere...

-Cagla