Sunday, October 21, 2007

Kizlarla Pazar Kahvaltisi......

Merhabalar Efendim,

Ins keyifler yerindedir. Bende daha iyiceyim. Yorumlariniz icin herkese yurek dolusu sevgiler. Yorum birakanlar, evt evt siz o grubun icindeydiniz:))

Evet gelelim haftasonumuza, yine gunluk gunesli cumartesi sabahi , ilk is Milk Pail'e ugrayip haftalik alisveris yapmakti. Daha sonra sonra uzun suredir plan ve programini yaptigim Stevens Creek Mall'a gitmekti. Allahim oyle bir buyuk Mall, gez gez bitmiyor, YSL 'den tutun, Armani ye kadar her magaza vardi.. Ama inanin SIKILDIm. Anladim ki hersey arkadaslarla guzelmis. Ahhhh Ahhh columbus gunleri diye icimi cektim oralarda. Fatmacim , Turkiyeye donmeden once sabahin koru demeden atlar Mall turlari yapardik. Ne guzel olurdu, Ebru, Serrayla Easton, Polaris'i gezmek. Aslinda ben bir suru arkadasimla Mall kacamaklari yapardim. Son zamanlarda HAticeyle cikip cikip Mall turlari yapardik, Macy's de ise alinsaydik yeriydi sanirim:)))) Sonra Cagla gelin, daha gelin olmadan, sabah aksam ne gezdik Allahim ya, hele Gulenay bacimla zamansiz Tuttle kacamaklari, ne guzel gunlerdi degil mi??

Inanin onemli olan Mall buyuklugu degil arkadaslarla gecirilen guzel zamanlarmis burda daha da iyi anladim.... Sizleri ozledim millet, haberiniz olsun.....

Bu kadar huzun yeter sanirim:(( Bu sabah burdaki bekar ogrenci arkadaslari kahvaltiya cagirdim, birde Cagla geldi. Onlara uzun suredir yapmadigim Cantikten yaptim, cok begendiler bende ozlemisim sanirim. Yine aklima ekmek makinasini kapip Serra ve Ebruya kosusum geldi. Zamanli zamansiz hamuru makinada yogurtup onlara giderdim sonra orda Cantik i pisirir bir guzel yerdik:))))

Iste karsinizda bugunku Cantik:)



Bol sohbetli guzel bir kahvalti yaptik. Arkasindan da gelenek ve usul oldugunu uzere Aglayan pastamizdan afiyetle yedik. Herkes cok begendi tarif sordular. Dedim hic tarif almaniza gerek ben biktirana kadar yapiyorum zaten bu pastayi:)) Siz bana takilin yeter:))

Bu seferki pastamiz kivili ve muzluydu. Artik evde ne meyve varsa onu kullaniyorum ki degisiklik olsun:)) Ogleden sonra 2:30 gibi kizlar artik kalkalim dediler, sonrada Caglayla biraz daha oturup eski gunleri, columbusu yadettik.
Gunun kalan kisminda ise pazartesi icin haftalik planimi hazirladim ki programli bir hafta gecirelim degil mi? Ins kisa surede sinifimdaki cocuklarimin fotograflarini cekip bloga koyacagim, oyle tatli, masum ve komikler ki, zorluklari olsada kelimelerle tarif edilmez bir keyif su ogretmenlik......
Herkese cok guzel bir hafta dilegiyle.....
Zehra:)

5 comments:

sakrep said...

hayatım eskılerı yad etmıssın :) asıl senle olmak cok guzel,ıyı olmana cok sevındım bır an evvel ogrencılerının de fotolarını gormek ıcın sabırsızlanıyorum haberın olsun, kal saglıcakla .

Zehra'Ca said...

Sakrep,
Ya evt oldu ya Sema teyze, ne yone donsem hep aklima birlikte yaptiklarimiz geliyor. Her yerde herseyde anilar var iste. Millet bikmaya basliycak Columbus falindan ama napalim, gercekten de hep Columbus benim icin:)....
Asil sizinle olmak guzel, saolasin canim benim

Unknown said...

Columbus fali ne ola ki?

Neysecigime, evet pazar gunu kahvalti masasi sahaneydi. Ellerine saglik...

-Cagla

Serra said...

canim benimmm, aglicam bak $imdi :(
ben de az once senle alakali bi$iler yazmi$tim, giriim bakiim dedim ki bi de ne goruim..Canim benim ya, afiet olsun. agLayan pasta`nin bir numarali yiyiCisi olarak hic gozum kalmadi diorum. Gelmeni dort gozle bekliorum. gez toz alisveris modunda olcaz hep, oh be ;)
seni sefiorummm, canim benim.
Sensiz columbus cok zor.

~Serra

Pasha, Pachee and Me said...

Zehracim bugun evdeim hastalik nedeniyle blog okumaya firsatim oldu...gecen postlarini kacirmisim..Mucx canim duzelmis olmana sevindim..Allah hep mutlu etsin seni ins. Ahh dokturmussun yine meshur tariflerini..orda olsaydik da yeseydik yine :( Malllarda dolasip..gece yarisi outlet yapsaydik :p mucx ozledim seni...