Tuesday, October 9, 2007

Bu Aralar Ben...............

Merhaba Herkese,
Biliyorum nerelerdeyim diye merak ediyorsunuz. Inanin bende merak ediyorum, Zehrayi bulan, goren varsa haber versin,gidip alip geleyim.....
Buaralar icimde bir huzun var. Hani bazen insan hicbirsey yapmak istemez, oyle maksatsiz maksatsiz evde oturup gunler gecirir ya iste tam o moddayim bu aralar. Sebebini bilmiyorum ama icimden hic ama hic birsey yapmak gelmiyor. Butun haftasonu evdeydim, battaniyeye sarilip kitap okudum ve dizi izledim. 3 tane yeni diziye basladim:) Bir ara anlatirim ins.
Icimden kimseyle konusmak da gelmiyor hatta alisverise cikmak bile istemiyorum.... (Cok enterasan degil mi) Umarim kisa zamanda gecer bu tuhaf durum.....
Anlayacaginiz eger sizleri arayip sormuyorsam bu aralar, bilin ki mazeretim var :(Sizleri haberdar etmek istedim bir suru icimden bloga yazmak da gelmiyor. Cok oldu ya zaten yazmaya baslayali:)))))
Ins yakinda eski beni bulunca geri donecegim....
Herkese sevdikleriyle mutlu, saglikli, guzel bayramlar diliyorum efendim...
Zehra:(

2 comments:

sakrep said...

hayatım ,senın yazılarını sabırsızlıkla beklıyen benım gıbı insanlara ezıyetmı etmek ıstıyosun cık cık ,gecer gecer bu durumlar meraklanma tabıı heyecanda var columbusa gıdıse ya ondandır dıyeyım kal saglıcakla

Serra said...

oLur ole ya, merak etme atLatirsin kisa zamanda. Ztn yakinda geLmio musun, ne$elendiririz biz Seni.. ;)
iyi byramlar diliorum cnm.
muCxxxxxxxx.

~Serra