Thursday, September 27, 2007

Buyrun Manava Efendim!!!!! MilkPail Gururla Sunar:))

Selammmmmm,

Amerikada manav ilginc geliyor insana degil mi? Ama California bu anlamda tam anlamiyla Turkiyeye benziyor.Saat tamircisinden tutun da , gomlek, pantolon tamirine kadar her tadilatin magazasi var ki Amerikada cok zor bulunan birsey.
Neysem, efendim bu haftasonu ins Betul ve Caglalari iftara alacagiz. Bende is cikisi manav alisverisini yapmaya karar verdim ki cumartesi cok sIkIsmamayim. Milkpail kendi talebasinin dedigine gore Avrupa stili acik marketmis:) Ilk gordugumde bende cok sasirmistim. Sebze ve meyveleri oyle taze ki Hispanic kardesler resmen sizin yaninizda kasalari bosaltiyor, ufak bir yer ama her daim tiklim tiklim oluyor. Fiatini sorarsaniz California ya gore ucuz otesi, Columbus dan bile ucuz cogu sebze ve meyve. Taze almanin yaninda birde organic aliyorsunuz. Acikcasi California'nin geldigimizden beri begendigim, sevdigim nadir ozelliklerinde biri. Ayrica bizim eve de 1 mile den daha kisa mesafede:)Bugun alisveristen sonra kasadaki bayana manavin resimlerini cekebilir miyim diye sordum oda saolsun cok esprili biriydi tabiki dedi yalniz beni cekme bugun saclarimi yaptirmadim seklinde matrak bir hispanic'di.
Evet iste benim acemi Milk pail cekimlerim:)

Ananaslar, cesit cesit elmalar, erikler, domatesler...

Manavin biraz aktar havasi da var. Bin turlu baharat da mevcut bu arada:)
Taze bamya seven var mi? Benim asla yemedigim cok nadir seylerden biridir bamya, hatta tek diyebilirim ama goruyorsunuz ki gorev aski icinde onun bile fotosunu cektim sizler icin:)
Kucuk kucuk kabaklar nasil ? hele yuvarlak kabaklara bayildim, tam dolmalik degil mi:)
Kuzu enginarlara gel ablaaaa, kurpe bunlar:))) Taze enginar hemde Amerikada:)))) Tanesi 49 cent :)))
Iste MilkPail tabelasi:)
Daha da yakindan Milk Pail

Tam MilkPailden ciktim ki Ozgur aradi, isabet oldu eve donmeden onu da isten almis oldum, hemen sofrayi el birligiyle hazirlayip orucumuzu actik. Bugun canim oyle cok tatli, pasta, kurabiye cekiyordu ki hizimi alamadim gelir gelmez su harika kurabiyeleri yaptim;
desem de inanmayin:))))))) Ozgurunde sevdigini bildigim icin Milk Pail den aldim, aksam cayla iyi gitti:) Aslinda sevgili kardesimin Columbuslarda tek basina oruc tuttugunu bildigim icin icim buruk olsada, ins geldiginde ona daha guzellerini yaparim diyorum:)
Bu hafta cok yogun ve hizli geciyor, bir turlu yetisemedim haftanin hizina.Sinifim icin pazartesi hazirlamam gereken haftalik curriculum i ancak carsamba guc bela yetistirdim. Dun aksamda burdaki kizlarla pastali borekli, cayli sohbetli guzel bir gece gecirdik. Eeee durum boyle olunca da is yapmaya vakit kalmiyor goruyorsunuz ki:))))
Yakinda bir surprizim var, takip etmeye devam edin genclik.........
Yarin Cuma hooray:)
Simdiden herkese hayirli Cumalar, iyi hafta sonlari.....
PS: Dun aksam ogrendigim cok guzel bir seyi sizlerle de paylasayim. Ayetul Kursi yi ozellikle de Ramazan Cumalarinda okumak cok cok extra sevapliymis., haberiniz ola...
Zehra:)

7 comments:

sakrep said...

Ay Zehra anlatımına bayıldım, ole bıcır bıcır sankı yanımdaymıssın gıbı okudum ha yazını, once masallah dıyeyım ...yaw nasıl ole atraksıyonlu gunlerın gecıyo... masaallah tekrardan manavında yanı yıkılıyo dermısım :) ALLAH butun gunlerını gecelerını boyle guzel gecırmenı nasıp etsın, sana ve butun okuyanlara... yada butun tanıdıklarımıza dıyelım dımı... optum senı .

Unknown said...

Zehra bacim hani nerde sacini yapmis yada yapmamis kardesimizin resmi.Ay onuda cekeydin fun olurdu:)

Burasi Toledo'dakiMonetteyi hatirlatti bana.KEsinlikle super.Ama ben o bamyayi hic gormedim amrikada kiii ben cok severim.Ve Egeliyimya enginar korkunc favorim.Ahh olsaydi yerdik ama nasip.Ve sayfa bu hali ile TAmmm zehraca olmus:)yenilikleri bekliyoruz canim.

Hadi cok operim.Mutsuz umutsuz kafasi karismis ve hep karisik gececek bacin.

Pasha, Pachee and Me said...

wa be..yanlis yerde okumusuz biz...tek sorumluu babam bunda:)))guzel ya manav, tamirci flm..anne bu arada yorumcu kisiliinde en ust siradasin:) Zehracim helalk olsun baya bi guncelliosun blogu...ileride de bu sIklIkta postlar beklioruz..Optum guzelim mucx:)

Zehra'Ca said...

Sema Teyze,
Walla helal olsun, supersin ya daha bir saat olmadan postu yazali bir bakiyorum ilk yorum senden. Mas cok hizlisin.Guzel dualarin icinde ARO. Seni seviyorum:)
Gulenay bacim,
Kiz ayipsin, iki adimlik yer ben ise giderken kapidan ugrar getiririm iki bamya , enginar:)
Sayfayi begenmene sevindim iste ilk zamanlarda degistirip degistirip duruyorum:)
Ebru,
Yok canim ya bence guzel yerde okumusuz, butun shopping centerlara en fazla 10- 15 dakika uzakliktaydi. Kroger, Giant Eagle, Meijer neyimize yetmiyordu:))
Buarada evt dedigin gibi Sema teyzenin performansi goz kamastirici. Konuyu degistirme bakayim, senin blog ne zaman geliyor?
Duydum duydum iftarlar, sahurlar geziyorsun bol bol:)) bizim icinde gez bacim
Cok opuyorum

Serra said...

eheueh :) koptum guseLim ya.
ozeLLikLe ben yaptim diip sonnadan oLmadiini annati$in tam komedi.. :)
canim cekti yaLniz. baLLisin ma$allah, bizi kazikLioLar mi burda ne dersin ;)
surpriz benim biLdiim $ey snrm, dimiii? :P

~Serra

Unknown said...

Nihayet yazabildim :))

Blogun hayirli olsun. Ctesi aksami cok guzeldi, ellerine ve yuregine saglik.

Unknown said...

aaa bacim geldim hanii post:)