Thursday, February 28, 2008

Yuzumde Hala Gulucukler.......

Selaammmmmmm Herkese,
Evt sonunda okur sayisi dort kisiden ileriye gitmeyen blogumuzda arkadas, dost arasina acilmaya basladik. Efendim, bu aralar eski Columbus bacilariyla nostaljik mailler esliginde hasret gidiyoruz, ben cok mutluyum sevdigim butun guzel arkadaslarimdan haber almak beni cok mutlu ediyor. Herkes coluktan cocuktan bahsediyor ee bizde olmayinca blogumuzu haber verdik naparsin:) Aslinda neden simdiye kadar haber vermedin diye sitem eden sevgili hatunlar, inanki oyle acemice kurulmus bir blog ki acikcasi haber vericek kadar haber degeri olmadigini dusunuyordum ilk baslarda zamanla da gunluk arsive donustu sanirim artik daha hazirim:) Nerde bende bazi hatunlardaki yazi kabiliyeti, olsa gogsumu gere gere coktan cikardim ortaliga, o yuzden lutfen kirilmayin, sizi seviyorum:)
Asil post konuma gelince, maalesef bu aralar biraz sikintili gunler yasiyoruz OZturk ailesi olarak ama biliyorum ki Rabbimin izniyle hersey daha da guzele donecek, hissediyorum biraz sabir ve dua zamani bizim icin.... Bu sebepten dolayi birkac haftadir kendime pek zaman ayiramaz olmustum. Iste bu duygu ve dusunceler icinde bugun kendime tatil izni verdim. Sabah kalktigimda harika bir bahar havasi beni beklemekteydi. Part-time calisitigim youtube :) esliginde kahvaltimi ettikten sonra, burdaki yeni kankim Haticeyle ayarlasip ver elini San Francisco dedik. Canim arkidisim Haticecimle harika bir gun gecirdik, yedik ictik yeni yerler kesfettik, alisveris yaptik, IStanbulu anarak koprulerden gectik derken gunu bitirdik. Uzun suredir bu kadar keyifli bir gun gecirmedigimi farkettim. Yuzumde hala gulucukler, yanak kaslarim agriyor gulmekten:)Haticecim canim benim saol hersey icin....
Ins Hatice bacim Stanford kampus pozlarimizi gonderirse sevgili arkidislerimle paylasirim en kisa zamanda, degil mi bacim????
PS: Serracim benim icin bol bol IStanbul havasini icine cek olur mu:) Pastami yemeyi de unutma:)
Hepinizin yuzunden gulumseme hic eksik olmasin duasiyla........
Bahar gunesi dolu gunler efendimmm....
Zehra:)

4 comments:

sakrep said...

Hayatım senmi yazı konusunda becerıksızsın.... masallah daha ne diyeyım artık.... benım herhalde olemem gerek dımı :( ...ya hatıce arkadasınla guzel gun gecırmene cok sevındım hep oyle gulersın insallah sana gulem daha cok yakısıyo bunu zaten biliyosun ...uzulme evet Rabbım senın tabıkı bızlerın de bıraz daha ona sarılmamızı ıstıo dimi optum seni ALLAHa emanetsin .

Unknown said...

Merhaba Zehra,
Ne kadar guzel karar almissin online gunluk tutmakla.Yazdiklarini okurken sesini kulaklarimda duydum,o gulen yuzunu gozumun onune getirdim.Konustugun gibi yazmissin icindekileri,ne kadar icten samimi ve dogal...Devamini dilerim...
Columbus'umuzun taze guzel gelini...Hatirliyormusun bir gun bende kalmistin.Ne guzel sohbet etmistik,beraber guzel kahvalti etmistik...Sayacak daha cok guzel animiz var...
Simdilik bu kadar olsun.
Vancouver'dan sevgiler...
Reyhan.

Gazeteci said...

Zehracim, Allah her turlu sikintilarinizi gidersin ins canim. Mutluluk ve huzurlar dilerim. BEn de aynen Reyhan gibi okurken sanki sesini duyarmis gibi oldum :) Baska baska sehirlere tasindik, baska arkadaslarla da tanistik, kaynastik ama eskiler de unutulmuyor. Dunden beri yagan kar altinda, burada dunya bembeyaz kesildi sanki. Oralardan bahar havasi gonderin bize de :) Optum seni canim, sevgiler

Musacik da oper seni

Gazeteci said...

Bu arada Reyhancim senin de blogun var mi? Ismin uzerine tikladim ama ulasilamiyor. Adresini verirsen sevinirim canim. Cok uzaklara gittin, bari blogundan seni takip edelim.

Sevgiler