Sunday, March 2, 2008

Tezhib Night Rocks!!!

Merhabalar,
Allahim amman yogun bir haftasonuydu! Dolu dolu dopdolu gunduzlu geceli bir haftasonundan yorgunluk bir yana acayip mutluyum. Cumartesi aksami sevgili ortaokul arkadasim Betulcugumun Tezhiple ilgili muhtesem sunumu ve sergisi vardi Kultur Merkezinde. HArika bir geceydi. Yabanci arkadaslarimizla birlikte 70-80 kisilik grup toplandik o aksam. Ikram listemiz oldukca kabarikti gogsumuzu gere gere gururla paylastik arkadaslarla. Eee Columbusdaki ogrendiklerimizi buralarda tatbik etmis olduk, gecenin olusabilmesi icin teknik ekibin icindeki gonullulerden biri oldugum icin ayrica bir gururlandim, sevindim, costum.
Herkes geceden mutlu mesut dondu, Amerikali arkadaslarim bir sonraki aktiviteye mutlak katilmak istediklerini soylediler.
Basta kendim olmak uzere Tezhible ilgili ne kadar cok sey bilmedigimi farkettim, harika bir sanatmis, ecdadimla daha da bir gurur duydum .........
Iste geceden kareler....
Iste masamiz..Fotodaki ilk iki borcam tepsi de ne var bilin bakalim?:)))))

Tok evin ac kedisi ben ikram cesit liligi konusunda ikna kabiliyetimin son noktasina kadar kullanmis olmaktan ayrica kivanc duydum efendim. Bakar misin su masalara:)))
Iste Bizim masa. Elbisem nasil ama gunun anlam ve onemine binaen ozellikle Ozgurun istegi uzere giyilmistir:)
Iste Tezhib ustasi canim arkidisim Betul ve Koreli Kahye:)

Betul ve eserleri.....
Gecenin sonunda agriyan vucuduma , sizlayan ayaklarima ragmen kalbim kipir kipir mutlulukla uykuya daldim. Taaa ki yarin sabah( pazar) Caglanin baby showerina kadar.....
Gelecek postu bekleyin, beni ozleyin anacim:)
PS: Buarada bloguma giren sevgili sessiz takipciler ses verin lutfenn.....
Hepinize bereketli, saglikli guzel haftalar..
Zehra:)

10 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
zelo said...

canım arkadaşımmmm
herzamanki gibi gecenin en şık hatunusun:) gittiği yere neşe götüren arkidişim benim
Şu mübarek pastandan bi ben yiyemedim ya ona yanıyorum:),
Canım Betülcüğümün de meğer ne marifetleri varmış maşşallah, çok selamımı söyle.

koooocaman öpüldünüz efem

sakrep said...

Hayatim once arkadasin Betule masallah diyem' guzel calismalar yapmis ellerine saglik... sonrada sana masaallah diyeyim... ordada aynen devam ediyo senin isler... himm.... demek ozgur beyin secimi :) zevkliymis vesselam' kalsaglicakla .

Pasha, Pachee and Me said...

Bayildim ya betulun tezhiplere...masallah..yine aglayan pastani sergilemissin guzelim:)))ellerine saglik..mucxxxxxxxx

Zehra'Ca said...

Zelihacim,
Canim benim o senin guzelligin taze annecik seni. Kiz ayipsin lafimi olur turkiye geldgimde ilk is sana koca borcam pasta yapicam:)
Zeynebimi op benim icin
Sema Teyzem,
Iletirim ins Betule guzel dileklerini..
bizimki zevkliymis degil mi:)Buarada Serra dondu degil mi, isteyim cikinca ariycam gezgini:)
Ebruuu bacimmm,
Eee ben olurum da aglayan pasta olmaz mi be guzelim, naparsin artik imzam haline geldi...
Buarada seni cok ozledim:(

bahar said...

zehracim
cok guzel bir gece olmus,
keske buralarda da bir sanat erbabi olsa...
Allah yardimciniz olsun canim butun dertlerinizi gidersin insallah,

kolay gelsin,

Unknown said...

Zehra'cimm,
tahmin etmek istiyorum ben o koca borcadakileri:))))hehehhe himmmm ay cok zor bir tahmin:)tamam simdi buldum AGLAYAN PASTAAA:)))

ay ben ozledim ama yaa.elinden bacim.gelrisen yaptirem bari sana.yada yap koy ucaga gel:))

Eee Zehra'cim seni Columbus'ta az yetistirmedik iste bugunler icin bacim..Califirniali bacilarimiz maharet gorsunler ayip demesi.Umarim sayende yeni ve guzel degisimler kazanirlar.Ki belliki baslamis bile.

Operim cok cnm.

Zehra'Ca said...

Baharcim,
Bizde burda arkadaslarla takiliyoruz varsa baska yetenegi olan ciksin diye:)))
Ins daha guzellerine diyelim hem California hemde Columbus icin...
Gulenay Bacim,,
Ayol bu aglayan pastanin ne cok hayrani var degil mi:) Biz artik ozturk ailesi olarak yemiyoruz dusun yani:)))
Kiz ins gelince sanada koca borca yaparim...
Buarada guzel sozlerin icin tesekkur ediyorum, teveccuhunuz:)

Tatli Hatiralar said...

Zehra ve gulenay bacilarim ... borcami ikiniz de israrla "borca" diye yazmissiniz .. aranizda sifreli mi konusuyonuz ? :P ehi :)

o elbiseyi hatirladim ben :))

loungetime said...

Tamam ses veriyorum, bende takipdeyim, bloğunun. Masadakiler süper görünüyor.