Friday, February 15, 2008

Yasasin Cuma Gelmis Bile:)

Merhabaaaaaaa,
Harika degil mi cuma geldi bile, benim icin hizli bir haftaydi hemencecik gecti gitti :) Ins sizin icinde guzel gecmistir.
Efendim dolu dolu dopdolu bir uzuuuuuun haftasonu beni bekliyor. MAlum burda pazartesi tatil saolsun President's Day diyoruz:))) Yetismem gereken cok programlar var ay ay ay:))) Cumartesi cooking club arkasinda Kina gecemiz var kurtlari dokucez uzunca bir aradan sonra:)
Pazar gunu ver elini Santa Cruz diyorum, deniz, gunes , kum uclusuyle harika saatler:))))
Pazartesi planim ise Ozgur u kandirirsam San Francisco kacamagi:))))
Umarim sizinde haftasonunuz sevdiklerinizle birlikte surprizlerle dolu gecer....
Zehra:)

2 comments:

sakrep said...

super allah en kotu gununu bole etsun amın.

Tatli Hatiralar said...

Kizim var yaaaa !!!! ne fenasin sen !!!! gecenlerde nesrinden bi duydum, boyle bi olay varmis diye, sonraciima gulenay'a sordum, kizim ne is, zehranin blogu mu var diye .. o da "walle zehra'ya soz verdim soyleyemem" dedi ;)) sizi gidiler sizi !!! aslinda bilsem iz surup bulmak vardi seni blog dunyasinda ama anlamiyoruz o islerden iste :P

hayirli olsun blogcugun , cok tatli cok cici olmus :) hemen tum yazilarini okudum, gecmis dogumgunun de kutlu olsun seker :)

evin de pek cici olmus, tam senlik, gecen burda bi bardaklar buldum, Ralph Loren, dedim tam zehralik bunlar :) neyse aldim kendime bi takim, bana gelince soz onlardan iciricem sana suyu :P :)))

kocamaaaaaaaaaaaaan opuyorum, kendine iyi bak guzellik :) bizim icin de gezin tozun, ooooh sefaniz olsun :)