Saturday, February 2, 2008

Dun, Dun Dogmusum Ben:)

Selammmmm,
Bakin arayi acmadan yeni yeni taptaze postlar geliyor goruyor musunuz arkadaslar:)))
Evttt dun benim dogum gunumdu aslinda oyle pek abartigim , hayatimi degistiren bir gun haline getirmesem de dogum gunlerimi, surprizlere hayir demiyorum. EE yani sonucta artik bir yil yaslaniyorum, buyumuyorum ki!! Eskiden hatirliyorum 18, 19 yasina basinca icimde garip sevinc olurdu artik o sayilar mazide kaldigi icin heyecan yapmak gereksizlesiyor :)
Son yillarda kendimce gelistirdigim bir guzel taktik de dogum gunumden kimseye bahsetmiyorum, kimseden beklentiye girmeyince hersey surprize donusuyor. Cok sukur bu yilda suprizlerle dolu gunu bir dogum yasadim. GeCen yili hatirliyorum canim arkadasim GAmzecim tamamen suprizler ustu bir dogum hazirlamisti bana, Serra , Ebru ve Sedefcim de super bir yemekle beni mutlu mesut etmislerdi, Caglanin uzakta da olsa sicak telini, Gulenayin surpriz paketini de unutmuyorum tabii ki...
Bu yilda gun oncesinde suprizler basladi basta annem ve babam olmak uzere Turkiye den sicak kutlamalarla olaya warm up yaptik:)) Ebrucum, Serracim, kardescim ve tabiiki facebook sayende butun konu komsu dogum gunumu kutladilar:))
Gunun uc guzel surprizi ise soyleydi, ilk olarak okulda cocuklarimdan geldi hepsi bana resim yapmislardi, sonra cupcake istediler bende kem kum hemen bir kosu Trader's Joe den cupcakeleri kaptim geldim anliycaginiz cocuklar zorlu keklerini aldirdi, sonra tam okul bahcesinde aylak aylak son 40 dakikanin gecmesini beklerken butun ogretmenler ve cocuklar happy birthday sarkisi esliginde pembe laleler , cikolatalar ve kartlarla cikagelmezler mi inanin oyle sasirdim ki dilim tutuldu konusamadim , inanilmaz guzel bir suprizdi,
Eve dondugumde ise Ozgurcum beni elinde guller karsilamaz mi aman aman Allahim ne kadar guzel bir gun hic bitse diye dusunurken aksam arkadaslarla biraraya geldigimizde Sevgili canim arkadasim Betulcum elinde guller arasinda pastasiyla cikagelmez mi, orda da mumuzu ufleyip afiyetle pastamizi yedik.
Burdan da tekrar hepinize kucak dolusu sevgilerimi ve tesekkurlerimi gonderiyorum, iyi ki hayattasiniz........
PS: Kutlamanin fotolari kisa zamanda karsinizda ins.
Guzel haftasonlari hepinize....

Zehra:)

5 comments:

Pasha, Pachee and Me said...

canim tekrardan dogum gunun kutlu olsun...her gunun dogum gunundeki gibi guzel gecsin insallah...mucxxxxxxxxxx

Serra said...

dogumgunun tekrar kutLu oLsun cnm.
niCe seneLere..
30`a kaC kaLdiiiiii???? :PpPp
taam taam, uyuSsLuk yapmicam :D
i Luv ya babe! ;)

~Serra

sakrep said...

hayatım tekrardan dogum gunun kutlu olsun ,hersekesın suprız yapması cok guzel olmus yaw,helede ogrencılerın suprızı super olmustur ,tekrar dogum gunun kutlar hayırlı saglık lı uzun omurler dılerım

bahar said...

Canim dogumgunu hayirlara ve bu yil guzel haberlere vesile olsun, ben gecen yil dogumgunumu unutmustum mesela, senin de basina gelebilir gelecek yillarda...

Unknown said...

Zehra'cim,
Guzel arkadasim,kardesim,dostum,sirdasim.Canim iyiki varsin iyiki dogmussun.Burada konusmaktan en keyif aldigim tek insan.Insallah Rabbim sana hayrili omurler versin.Dogum gunun kutlu olsun cnm.YAslaniyormuyuz nee:))burda olsan yapardim sana bir pastacik yine gece yarisi ama napalim.Insallah bir dahaki gelisine telafi ederiz.Simdilik operim cnm.