Tuesday, February 12, 2008

Columbus November Visit 2007

Selammm,
Yine olmus yazmayali. Gecen Gulenayla konusurken Columbusda cekildigimiz resimleri sordu. Malum bende kamerayla bir turlu kaynasamamis sahsiyet olaraktan unutup duruyordum ki nasip bu guneymis diyorum. Efendim bundan 3 ay kadar oncesi olur ki buraya tasindigimizdan beri yaptigim ilk Columbus ziyaretiyle Kasim turu, ikinci ise Ocaktaydi:)) Neysem cogunuzun bildigi uzere Sevgili Kardescim hala Columbus diyarlarinda ikamet etmekte hem onu gormek, hem sevgili columbus bacilarini, hemde Serracigimi gormek uzere hani oraya gitmisken bir de alisveris yapip hasret gidermek icin canim Columbusuma gitmistik. 4 gun su gibi hizla akip gecti benim icin. Bol bol alisveris, es dost arkadas gezileri derken harika 4 gun gecirmis oldum. Serrayla bulustugumuzda ikimizinde cantasinda fotografi makinasi varken ayrica bir yandan Sema teyzeyle telde konusup tamam mutlaka birazdan ikimizde resim cekicez derken kasim gezisinden maalesef ikimizin bir kare fotosu yoktur efendim. Bu kadar olur degil mi:))) Ayni durum kardesim icinde gecerli :))
AMa foto delisi sevgili alt komsum Gulenaycimla bol bol karelerimiz mevcut:))) Saolsun beni kirmayip o gece giyinip hazirlandi benim icin..
Iste anacim merak edenler icin Gulenay ve sofrasi:))) Arti cicekleri bocekleri..... Gulenay bacimiz pek bi sus, cicek bocek severdir. Evi bilumum suslerle doludur efendim eee sofrasindan belli degil mi:))
Gulenay baska resimlerde var guzelim fakat ben onlarda pek guzel cikmamisim o yuzden koymadim canim, sen hos cikmissin ama kusura bakma burda benim duduk oter:)))))
Iste boyle millethh, eskileri de yad etmis oldum. Tabii ocaktaki ikinci Columbus seferimden baska bir postta bahsederim ins. Ayrica baharda yine bekle beni Columbus diyorum...
PS: Ohhh ohh buralari bir isindi , ceketleri, montlari attik bahar geldi California ya cok Sukur. Darisi sizlerin basinaa....
Zehra:)

3 comments:

Unknown said...

Zehraaa sukur kizim yaa:)ay pek begendim resmi.Altimda esofman vardi emme:)))ustu gayet iyi cikmis:)))YA Zehracim senden ricam bu resimleri bana gondermen canim.Oglusum ve Mehmet abiside vardi cunki.Sakliayacagim onlari.

Canim ben her gelisinde cok mutlu oluyorum.Insallah yine gel olurmu?Benim ne kadar cok gelmek istedigimi biliyorsun ama durumlari bu sene biliyorsun.Ama ucuza bulrusam neden olmasin.Bacim 13 mayisa kadar beklerim.Sonrasinda giderim ben bu diyarlardan:))kismetse bakalim.

Simdilik operim.Arayipta bulamadigim,aranipta geri donmekteeee yillanan gozel bacim:)))
muck sooo much.

sakrep said...

waw yakıyosunuz hatunlar masallah nazar degmesın :) eeeeeee hanı kocalar ? optum :))

Pasha, Pachee and Me said...

way way kokoshlar o ne poz:)) zehracim bi ayainda Columbusda kaldi seninde....Ins baharda gorusmek uzere mucxxxxxx..