Sunday, February 3, 2008

Taaa taaa Taaammmmm Iste Fotolar...

Ve Karsinizda Dogum Gunu Fotolari...


Sana Pembe Lale aldim Rite Aid den:))) Bayildim bu ciceklere, ne kadar guzeller degil mi, Rabbim ne guzel yaratmis.
Burdaki arkadaslar ve supriz pastam:) Siyah pantolonlu, cizgili kazakli olan canim arkidisim Betulcum, canim benim :) Pastamin muhtesemligine bakar misiniz lutfen aksam 6:30 dan sonra yapilan harika sey:)) Buarada cok da lezzetliydi soylemesi ayip. Betulcum ellerine saglik guzelim ve tabiiki kocaman tesekkurler burdaki bacilara da o gece beni yalniz birakmadiklari icin......

PS: Bugun pazar hava yagmurlu, bulutlu, bunalim takiliyor, slow bir pazar beni bekliyor evde laptop kucagimda elimde kahve , battaniye modunda... Bazen oda lazim degil mi?
En kisa zamanda dunku maceralarimda geliyor ins...
Kendimle gurur duyuyorum bu istek , heves ve gorev bilinci bloguma karsi degil mi ey okuyucu:)))
Californiadan Sevgiler
Zehra:)

5 comments:

Pasha, Pachee and Me said...

ay ay cicekler, hedieler, kartlar..ve pastalar :))) (ilgi alanim) cok guzeller...cheesecakesiz bi doumgunu oldu sanirim bu sefer.. geleneimiz bozuldu:)))

Serra said...

ay ay ayyyy
agLayan paStamdan mi goruorum orda ne???? :D:D:D:D:D

~Serra

sakrep said...

hehehe cok guzel ,tekrar dogum gunun kutly olsun ,bıde masallah dıyeyımde ne olur ne olmaz dımı? optum senı bye.

bahar said...

canim cok guzel olmus hersey, ozellikle abinin karti cok komik masallah...Allah muhabbetinizi artirsin....Arkadaslarin da cok sekerler...

Unknown said...

Iyi hadi Betul'ude gorduk Zehra'cim.Betul bacim iyiki varsin ne olrudu yoksam Zehra'cimin hali...

Bacim birsonraki postumda kulaklarini cinlaticam haberin ola:)coming soon.:))