Thursday, June 4, 2009

Son 10 gunde ben...

Selam,
SIK SIK yazicam dedim yine on gundur ortalarda yokum dimi:( Neler yaptim , neler yaptim kisa kisa bloga notlar...
SAclarimi kestirdim. Ben bu Avedayi coook seviyorum, hem ucuz hemde harika kesiyorlar saclari.. Hepsi ogrenci, guzellik ve sac bakim enstitusu ogrencileri, bizlerde kobaylari oluyoruz:)) Ama hepsi cok heyecanli, canli kanli, modayi takip eden ve genc tipler oldugu icin , butun hunerlerini sergileyeme calisiyorlar zaten sonunda hem musteri olarak sizden hemde kendi hocalarindan not aliyorlar her kesim sonrasi, cok eglenceli bayiliyorum sohbet etmeye onlarla... Bu sefer ki model Posh'un bir onceki arkalari kisa , onleri uzun modeli... POsh den vazgecemez oldum hayirlisi bakalim:)))
Gecen hafta iki gun misafir vardi, birisi aksam yemegi digeri OZgurun arkadaslariydi. Uzun suredir erteledigimiz davetlerimizin kazalarini eda etmeye calisiyorum anliycaginiz:)))
Guzel mutfak denemelerim oluyor fakat resimlemeyi unutuyorum surekli:( Alismadik g.... d... durmaz hesabi benimkisi:))))
Bu aralar balkon sefalari yapar olduk , oohhh kahvalti ve aksam yemeklerini balkonda yiyoruz harika oluyor, kendimi Turkiye de hissediyorum, keyiflerdeyiz Ozturk ailesi olarak....
Ilk havuz sezon acilisini gecen pazar yaptik Ozgurle, sabah kimsecikler yokken biraktik kendimizi serin sulara..yani aslinda ben biraktim , Ozgur bir sure birakamadi, beni cok guldurdu:))) Hafta ici sabahlari erken uyandigimda gidiyorum yine ara ara, cok guzel oluyor kendimi yormadan spor yapmis oluyorum, inanin yurumek bile zor geliyor, cok tembelim cok..
Bugun doktor randevum vardi... Gup gup gup seslerini duydum yine, icimde bir makina calisiyor sanirim, cok hizli cok heyecanli... Buarada buyuk gun Haziran 30 2 pm... It is a..... boy or girl??? ogrenicez:) heyecan dorukta....
Buaralar havalanini mekan belledim gelen giden , getir gotur hemen hergun ordayim... Arkadaslari Tr ye gondermek bu yil bize dustu:( Giden olmak guzeldi, kalan olmak huzunlu.....
Beni de alin goturun demek geciyor icimden, sanirim zamanim doldu gidip bir havalanmam gerek , basmaya basladi Atlanta... Nasipse 22 sinde Chicago ya havalaniyorum 4 gun tatil yapicam ins Gulenaylarda:)) Bekleyin beni Chicago hatunlari....
Cok uyuyor, sik yemek yiyor, arada kitap okuyor, dizileri izleyip agliyor, Kuran okuyup rahatliyorum... 16 haftanin bana maliyeti simdilik 2 pounds yani 1 kilocuk... Umarim sonuna kadar boyle dengeli giderim:)))
Herkese simdiden guzel hafta sonlari diliyorum....
Zehra:)

6 comments:

sakrep said...

hayatım yıne dokturmussun masallah fotoda olsa ıyı olurdu ama napalım bunada sukur yormıyalım senı dimi? neyse hayatım sıkılma oralarda arada yukarlara bak uydudan el sallıyo olacam :)) optum senı allaha emanetsın ozgurede selamlar

sakrep said...

ay sacların kımbılsın ne kadar guzel olmustur ozgur bayılmıstır :) kal saglıcakla

Pasha, Pachee and Me said...

kız sema alemsin:p özgür bayilmistir falan ehehe alemsin :P zehracım it'a a boy mu dices acaba :ppp Allah haırlısını nasip etsin.. saglikli olsun da en önemlisi de o tabi...Mucxxxxx sevgiler

Kendi Keyfinin Kahyasi said...

ay ne guzel demek belli oldu ultrason tarihi, ben de pazartesi sabahini iple cekiyorum. Bu arada kullandigin veciz soze de bayildim, rahmetli dedemin cok kullandigi bir sozdu...:)

muhabbetle

(umarim kim oldugumu anlamissindir)

Zehra said...

Sema teyzem, Valla cok sekersin, blogu actigimdan beri en sadik okuyucum ve yorumcum sensin seni cok seviyorum. Buarada ben yeni adresimi sana gondermedigim dimi hemen yazayim. 5204 walton way roswell GA 30076 eger googledan bunu bulamazsan 9100 scott rd roswell GA. Sitemizin yaninda ilkokul var ordan tanirsin:)

Ebruuuu, sen demi oglan diyorsun. Ozgur oglan diyor, bir arkadas daha oglan dedi bana da kiz gibi geliyor bakalim hayirlisi:)

Ebruli can, tanidim tabiiki seni de bende daha bol veciz sozler var:))) Rahmetli babaannem bu sozlerin piriydi..:)

zelo said...

Zehracan tatlım ye iç dinlen bol bollllllll uyu! Ben de oğlan diyenlerdenim! Belli olunca tez elden yaz. Öpüyorum seni de göbüşünü de:)