Sunday, June 14, 2009

Gecen Hafta...

Selam,
Ikide bir anlatip duruyorum kahvaltiya misafir cagiriyorum filan menuyu merak ediyorsunuzdur sanirim.... Her gelen gruba ayni menuyu cikariyorum:))) O yuzden bir kere cagirdigimi bu tur bitene bu menu degisene kadar bir kez daha cagiramiyorum:))))
Firinda baharatli patates,
Gulenayin peynirli pitalari,
Mayali acma:)Hepsi de simdilik bizim favorilerimiz arasinda bakalim ne zaman bikip menu degisikligi yapicam...
Bu arada part-time yaz okulu ogretmenligine basliyorum. Burda cocuklara Yaz okulu yapiyoruz bende gunde 2,5 saat derse giricem bakalim ne gibi surprizler bekliyor beni:) Benim icinde iyi oldu birden tamamen cocuklardan ayrilmak bosluk yaratabilirdi neyse kademeli ayrilik olucak :) full-time yavruya kavusana kadar....
Son gunlerde Shatri nin sesine taktim, inanilmaz dokunakli, icime isliyor Kuran-i Kerim okumasi surekli onu dinliyorum.. Hele de Rahman suresi.. Bilmeyenler varsa youtube dan kesinlikle denemenizi siddetle tavsiye ederim... NAsil bir ses, nasil bir kiraat.. Masaallah diyorum....
Malum gundemimizin en hot konusu bizim minik avakado.. ( Bu hafta avakado kadarmis da) duyan arkadaslar surekli guzel dileklerde bulunuyor maille, telefonla... Turkiyeden bir arkadasim cok guzel sureler yazmis bana bebek dogana kadar okumam icin, cogunu unutmustum yada bilmiyordum, cok makbule gecti elimden geldigince okumaya calisiyorum, umarim sizlerinde isine yarar...
Guzel yuzlu olmasi icin Yusuf suresi,
Guzel ahlakli olmasi icin Insan ve Ibrahim suresi,
9 ay boyunca da 71 tane Enbiya suresi,
Kolay dogum icin ise Insikak suresinin ilk 3 ayeti....
Sizlerinde bildigi sureler varsa lutfen paylasin.....

Bu postun son notu ise, sanirim ben kiz bebek isteme isini biraz abarttim ama napiyim oncelikle saglikli, hayirli evlat olmasi ama icimden de daha cok kiz olsun istiyorum , bana arkadas, yoldas ....Artik ben ne kadar konusuyorsam kiz cocuk hakkinda, burdaki bir arkadasin 5 yasindaki minik kizi bu aksam yemekten once dua ederken annesine, babasina ve kendisine dua ettikten sonra durduk yere benim icinde dua etmis. 'Allahim Zehra teyzeme bir kiz bebek ver cok istiyor Amin' seklinde:)))) annesi az once mailde yazmis.. Gulsem mi aglasam mi bilemedim:))) Cocukcagizin bile icine nasil islemisse :))))
Allahim en buyuk duam saglikla, mutlulukla, bereketle , hayirla kavustur bebegimize kizi erkegi cok onemli degil, ama kizsa kremali pasta:))))
Hepinize bereketli haftalar diliyorum...

Zehra:)

3 comments:

Kendi Keyfinin Kahyasi said...

Zehracim,
menu harika gorunuyor, azcik daha yakin otursak ben de kahvaltiya gelmek isterim yani...

ben de senin icin kiz evlat dileyenlerdenim ama insallah dedigin gibi saglikli olur. Bak ben dilegime kavustum, belki senin de icine oyle doguyordur ve oyle cikar.

Sureler icin de tesekkurler. Ben de Meryem suresini duymustum dogumu kolaylastirmasi icin, hatta icinde bir ayet var hurma yemenin dogumu kolaylastirici etkisine dair. Onun disinda bol bol dua...

Neyse, gorusmek uzere, muhabbetle

sakrep said...

hayatım dualara bende doguma gırerken 21 fatıha okursan cok kolay dogum olur (tecrubeyle sabit) :)) allah hayırlı saklıklı uzun omurlu etsın ınsallah bebek kokulu opuyorum seni mujuks
not: evın havuzun neresınde ?

Kübra said...

:)) Zehra ablaa çok hoşsun yaa :)))
Allah hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin bebişini..
öpüyorum kocaman..