Monday, May 25, 2009

Yeni Evin ilk Menusu:)

Merhaba,
Son 3 aydir mutfaga ne zaman girdigimi hatirlamiyorum, yemek islerini birakmistim maalsef:( Hem yiyemiyor hemde yapamiyordum:( biraz az sefil gunler gecirsek de Ozgur elinden geleni yapmisti saolsun cok sukur simdiler de kendimi toplamaya basladim ve ilk is olarak mutfaga girdim gecen hafta. Gulenayin sitesinden gordugun dunyalar guzeli sodali poacayi denedim Gercekten de harika oldu. Tarif icin bakiniz gulenayinsofrasi.blogspot
Tarif icin tesekkurler Gulenaycim, denemenizi siddetli tavsiye ederim, pisman olmayacaksiniz...Cok atraksiyonlu sunumlu resimler olmasa da neye benzedigini goruyorsunuz:)
Deneyenelere simdiden afiyet oldun, bereketli bir haftaniz olsun....
Zehra:)

3 comments:

zelo said...

oy oy oyyyyyy pek güzel görünüyor poğaçalar cancazım. Ellerine sağlık. Ama bak tepsinin altına aluminyum folyo koyma bacıko yağlı kağıt ser. Folyo ısıyı görünce zararlı kansorejen maddeler yemeğe geçiyor. Bundan sonra sağlığa 2 kat dikkat biliyorsun:) Yeni evinde de güle güle otur bacım. Bi musait zaman msn yapalım yada call meeeeeee yada skypede konuşalım özledimmmmmm çok özledimmmmmmm gel yağmurrrrrrr gözlümmmmmmmmm trt4 tsm korosu sanatçılarından zelocan:))))))))

Unknown said...

Sekerim,
Hizli servis anlayisimiz mevcuttur:)ayipsin:P

hemen yenile de yenileruk:)heyecanla sizi bekliyoruz(sizi diyorum ama bak:)dikkat cekerim.

sakrep said...

hayatım yenı evınde güle güle otur insallah allah mesut bahtıyar etsın optum senı A.E.O.