Tuesday, June 23, 2009

On the Way To Windy City....

Selam,
KArdescigimi don Turkiyeye ugurladik:( Temmuz 1 de asker olucak ins sonrada Tr de calismaya karar verdi. Benim icin zor , ayni sehirde yasamasak da burda olmasi bana guc destek oluyor, onu cok ozliycem:(
Bende kendimi yollara atiyorum... Ee madem Turkiyeye herkesi yollayip kendim gidemiyorum bari Amerika ici gezeyim degil mi:))) Yazin ilk tatil programi Chicago'ya... Yayyyy...:)
4 saat sonra ucagim kalkiyor hafta sonu donuyorum ins...Ozgurcugumun de yogun bir sekilde calistigi proje icin bensizken uzunnn calisma saatleri uygulayabilir, biraz ozlem iyidir dimi:) Canim arkadaslarimi gorucem, bol bol gezip. foto cekticem ins son halimi merak edenler icin....
Ben donune kadar bir yerlere ayrilmayin, kendinize iyi bakin.....
Zehra:)

4 comments:

Kendi Keyfinin Kahyasi said...

iyi yolculuklar Zehra!

sakrep said...

gule gule git yolun acık olsun bol bol foto cekda son halını gorelım artık opuldun yeni anne adayı

Pasha, Pachee and Me said...

Canim ii eglenceler..gulenaya da selamlar bizden :) buralara da bekleris yolun duserse mujksssssss :)

zelo said...

yeğenimi özlüyorum ben şimdiden