Monday, November 24, 2008

Ilk Misafirimiz Gulenayin Sofrasiydi & Gecen Hafta Sonu

Merhaba,
Bu aralar uzerimde bir hamaratlik ki sormayin gitsin. Ust uste postlar, resimler.. Allah Allah bu ben miyim diyorum:)) Uzerime rehavet cokmeden sizlerle paylasayim istedim...
Gecen hafta evimizin ilk yatili misafir tesrif ettiler efendim hemde uzaklardan taaa Chicagodan. Gulenaycim saolsun bizleri gormek icin hem esini hemde bir ilke imza atarak oglusunu babasiyla birakip iki gunluk kisa hafta sonu kacamagi yapip geldi ...
Cok dolu dolu eglenceli, sohbetli azicik da alisverisli bir hafta sonu gecirdik...Bol bol hasret giderdik, sehri gezdik eskileri yad ettik, cokca yedik ictik anliycagiz guzel bir haftasonu gecirdik... Insallah tekrar bekliyoruz Gulenaycim bu sefer ailecek :)))
Haftasonundan kareler...Stone Mountain....
The Ozturk's @Stone Mountain Again:)
Gecen yilda yine Kasim ayinda Atlandaydik. O zaman hala California da oturuyorduk Ozgurun arkadasini ziyaret gelmistik ve hatta ayni pozu vermistik:)) Seneye yine Kasimda Stone Mountain a cikip yillik pozumuzu vermek farz oldu sanirim:)))
PS: Cok cok ama cok guzel suprizim var cok mutluyum 3 vakte kadar sizinle paylasicam ....
YAsasin Thanksgiving 3 gun tatil... Yayyy:)
Zehra:)

2 comments:

Mehtap said...

acabaaa...surprizi bozsam mii.....
hehe, yapmamalimiyim acaba, birseyler biliyor olabilir miyimm:))
e hadi bu aciklamayi sana birakayim daaa tadini cikarr gardasimmm.. cok cok coook operim seni,
ozgure selamlar..

zelo said...

zehraaaaaaaa kız yoksa tahmin ettiğim şey mi??? zeynoya kardeş mi? tez elden yaz.. bu arada yukardaki mehtapppp benim tanıdığım mehtoysan eğer bacım nasılsın nasıl gidiyor evlilik? ya da dur ben hazır zeyno uyuyorken seni bi arayım.