Sunday, November 9, 2008

Geldim geldim burdayim:))

Selam Herkese,
Beni cok merak ettiniz tahmin ediyorum fakat bir suru sey ust uste gelince, ancak vakit oldu..
Son 20 gunden notlar...
Ozgur dondu... Gun gectikce daha da toparliyor, sanirim uzakta olmanin dezavantaji insan gurbetteyken herseye daha kolay alisir hale geliyor, olume bile:(
Ben ise yogun ve olayli bir sekilde ise gidip geliyorum. Simdilik hersey yolunda ama okul maceralari basli basina bir olayy:)
Son iki haftadir tam bir misafir soleni yasiyoruz evde, gelen giden, misafir bolluk bereketi seklinde yogunlastirilmis gunler gecirdim, bu hafta sakin bir hafta beklentisindeyim, taaa ki hafta sonuna kadar, cunkiiii Chicagodan surpriz misafir bekliyorum:))))
Aslinda bu aralar guzel haberler ust uste gelmeye basladi... InsAllah zamani geldikce sizlerle paylasicam..
Ilk surpriz esimden uzunca bir aralardan sonra sonbahar cicekleriyle geldi...
Umarim herkes mutlu haberlerle dolu, gunesli surprizlerle dolu sevdikleriyle birlikte guzel bir hafta gecirir...
Zehra:)

3 comments:

Pasha, Pachee and Me said...

canimm..merak etmistim bende nerdesin die:)) sesin solugun cikmiodu:)) arayi bu kadar acip ozletme:) mujkkkksss

zelo said...

Allah seni ne yapsın.. manyak hatun:)))) resmin isme bak :altanların kayınvalidesiyle geldiği akşam:))))))))))))))

özletme çok yaz öpüyorum

BETUL said...

zehraa kiss valla burayi okuyunca seninle sohbet ediyormusum gibi oluyor, ozledim seni cok. Bizde hersey ayni, bay area coskun biliyorsun, hizli yasiyor hatunlar, ben ayak uyduramiyorum, ne mi yapiyorum, valla evde oturmus gece gunduz paper hazirliyroum. Bu yastan sonra okumak pek zor geliyo, bende artik tasli topuklu yaldizli pullu ayakkabilarimi cantaya koyup , kokos kokos gezmeler yapiyim istiyom :))
isinden memnunmusun , alistin mi oralara , daha cok yazi bekliyoruzz, opuldun canim.