Saturday, November 22, 2008

Doga Harikasi..... Karaorman Pastasi

Oobbmm, obbmmm mirin kirin artik adet oldu bende hep ayni sekilde giris oluyor ama ben napayim hayatim oylesine yogun trafikli akiyordu kirmizi isigi yok bendeki duzenin... Is, ev, toplantilar, gelenler, gidenler... hic bitmiyor.... sanmayin bundan sikayetciyim sadece 24 saat yetersiz kaliyor o kadar:)
Gecen haftalarin birinde Esimin en yakin arkadasi Altan ve ailesi bizde yemekteydi. Bende acaba ne yapsam diye soyleee bir blog hatunlarini gezeyim bakayim, yemekte trend nedir diye dusunurken ilk olarak her zamanki gibi Gulenayin sofrasina oturdum ... Sayfaya girer girmez birde ne goreyim muhtesem bir pasta bana tum hasmetiyle goz kirpiyor... Allah dedim nedir bu guzellik filan fistik derken cok zor gozukmedigi icin hemen denemeye karar verdim. Ikinci is olarak hemen sofranin sahibesini yani Gulenay'i arayip ilk agizdan detaylari ogrenip pastayi yapmaya koyuldum..
Allahim sen nelere kadirsin, ne lezzetler yapiyorsun.... Kelimelere sigmaz, tarifsiz bir lezzet... Herkese tavsiye ederim.. Merak edenler gulenayinsofrasi.blogspot dan tarif ve olculere bakabilir...
Donelim biz o aksama, tabii herkes cok cok begendi, hatta ben bu pastayi sadece bir aile tatmasin diye ikinci bir aile de cagirdim:))) Pastayi cesitli acilardan belgeledimm, see below..
Mutfakta macera arayanlara siddetlere tavsiye ederim....
Bu da pastanin yandan durusu:)
Herkese umut dolu, gunes dolu, sevgi dolu hafta sonulari....
AEO
Zehra:)

No comments: