Sunday, November 30, 2008

Flash Flashh Flashh Iste Beklenen Surprizim:)))

Selammmm,
Kac gundur surpriz surpriz deyip durdum. Bazi bacilar olayi farkli mecralara cekmeye calissa da:))) Zeliscim canim benim... asil surprizi acikliyorum..
Tam tamina 5,5 yil sonra tarihinde ilk kez annem babamla birlikte evimize geliyorlar, evt cok sukur sonunda bu gunleri de gorduk. Malum annemin kulak ameliyatlarindan dolayi doktorlari ucaga binmesine izin vermiyordu ve maalsef simdiye kadar birlikte gelememislerdi su an ucaktalar, 2 saat sonra nasipse burda olucaklar. Cok ama cok sevincliyim iki gundur yemek yapip duruyorum, ins Allah begenirler:)))
Bol bol alisveris ve gezmenin disinda Washington Dc planlarimiz var bakalim.....
Bir sure yazamayabilirim malum misafirlerle ilgilenmek gerek:))
Ins Allah bol bol resimlerle geri donucem...
Herkese mutluluk dolu bir hafta diliyorum
Zehra:)

3 comments:

zelo said...

:)))) BACIM SANA YAZDIKTAN SONRA MEHTOYU ARADIM KONUŞTUK BEBE MEBE YOKTUR ORTADA ANASI GİDİYO ODUR SÜRPRİZİ DEDİ:))) AKILLI MEHTOM BENİM ŞİPPADANAK ANLAMIŞ.
KAZASIZ BELASIZ GELSİNLER İNŞ SELMA TEYZEM ŞEVKET AMCAM.

ÖPÜYORUM HEPİCİĞİNİZİ


PS : CAPS LOCK BASILI KALMIŞ :))

zelo said...

resim bekliyorummmmmm. stone mountain önünde selma teyzemle şevket amcamın romantik pozlarını :)

bloğa girince yeni yazı resim bişe yoksa çok kötü oluyorrrr-hrrrrrrrrr.. çok yaz

öpüyorum:)

zelo said...

Florida güzeli nerdesin daha dönmedin mi?

Buralar kar kış kıyamet azcık güneşli fotolar koyda içimiz ısınsın:)

öpüyorum ve güzel haberler bekliyorum :P -**anladın sen onu :))))