Thursday, April 10, 2008

San Francisco Getaway Series One :)

Merhaba Herkese,
Umarim keyifler yerindedir.Bu aralar inanin oyle yogun geciyor ki gunler evi otel seklinde kullanmaya basladik Ozgurle:) Aksamdan aksama yatmak icin ugrar olduk, ee gunde hem full-time calisip hemde 3 ayri yere program yaparsa insan boyle olur degil mi:))) Yorulsam da arkadaslarla vakit gecirmek, coktandir gormediginiz arkadaslari ziyaret etmek guzel vesileler insana ayri bir huzur veriyor eve donus yolunda.
BAsliktan da anlasildigi gibi konu buaralar kendisini kapi komsusu yaptigimiz ,yildizimin barismaya basladigi cilgin sehir San Francisco:) Benden soylemesi, cok renkli canli genclik dolu alemin aktigi suprizlerle dolu bir sehir SF:)
Ee bizde gectigimiz haftasonunun birinde burdaki bekar arkidisler bir SF kacamagi yapalim dedik. Atladik arabaya bes genc kiz:))) ver elini SF, aslinda tabii ki arabaya atlama kismi biraz uzun surdu, hatunlar benden yogun hepsinin programlari, randevuleri derken ancak ogleden sonra oldu SF varmamiz. Arabayi downtown a park edip, tum gun gezdik demeyi cok isterdim ama nerdeeee, anacim sunu anladim bes kiz , herkes ayri yere bakmak ister,ancak 5 magaza ya gezdik ya gezmedik. Anliycaginiz cok alisverisli gecmese de benim icin cok cok keyifli, bol geyikli ve esprili, kahkahalarla dolu bir gundu. Ama bekar hatunlarimiz doldurdu torbalari o ayri:)))
Yedik ictiklerimiz bizim olsun:))) Detaya gerek yok onemli olan gunu resimlerle olumsuzlestirmek degildi. Maalesef yine gunu degil ancak geceyi olumsuzlestirebildim. Butun gun foto makinasi cantamda gezdik, eve donucez gecenin 12 sinde aklima resim cekmek gelince iste biraz ucmus bendeniz ve bizim hatunlar....
SIzler icin ise buyrun dunyaca unlenmis San Francisco cikolatacisi Chiradelli deki dondurma keyfinden kareler.........

ARzu-Duygu ve Ben:)
Arzu- Zeynep- DuyguBendeniz:)
San Francisco fatihi Serife ve Ben:)

SF Getaway serisi baska bir gunde baska arkadasla devam edicek efendim...................
Hepinize guzel haftasonlari..........................
Ins bizimde yilan hikayesine donen planladigimiz gezimiz gerceklesirse guzel bir pazar beni bekliyor umarim:)

Zehra:)

3 comments:

sakrep said...

ooooooooo super ,gezmekten kendınızı unuttmussunuz ya masaallah nazar degmesın ınsallah .

Pasha, Pachee and Me said...

wayy cilgin genclik sizi:)) guselim alisveriste fasla kisiysen boluncen :P dier turlu bos geri donuosun :)) gecelerin sultani optum seni :) yakinda gorusuruz :p

Unknown said...

oh oh ne guzel gezmissiniz...Darisi benim basima...