Friday, April 18, 2008

Hayattaki Med - Cezirler......

Merhaba,
Bu aralar yine kendimi ordan oraya savrulan bir yaprak gibi hissediyorum. Yazilanlar bizi bir yerlere dogru hizla cekiyor bunu hissediyorum... Hayat degisikliklerle dolu, sanirim yine yeni hikayeler basliycak hayatimizda....Merakla ve heyecanla bekliyorum bakalim gunler ne getirecek bizim icin???????
Buarada son kacamaktan resimleri paylasayim dedim. Gecenlerde yine San Franciscodaydim Haticeyle harika bir gun gecirdik.... Gunun detaylari bize kalsin ama tek cumleyle ifade etmem gerekiyorsa....
Iki tane Zehranin yada Haticenin varligina inaniyorum, insanin ayna bakar gibi olmasi, diger yarisini bulmasi cok ilginc biliyor musunuz, sanki kopyalanmis gibiyiz, virgule kadar ayni olmak...Ikimizde cok komik cikmisiz tiplere bakar misiniz? Trafikten bunalmis ben, bizleri sebek gibi ceken can Hatice:)
Aslinda Serra sever bu araba icinden yakin pozlari, dimi Serracim:) Kulaklarin cinlasin canim:)
Bu resmi begendim, gunes, isik hersey guzel cikmis degil mi? Haticecim sen bu isi kaptin bacim:)

Icinizin huzur dolu oldugu,mutlu haftasonlari efendim......
Ms Z:)

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Serra said...

guseLim bu pozun da guseL ama bende bi reSmin var yine direksiyon ba$inda, accaip fiStik yanee. bimiorum Sende var mi, yoLLamadiysam hatirLat bana cok cicii ;)
optum kocamann

~Serra

Unknown said...

ne guzel, gezin gezin...biz de kiskanalim :))

-Cagla

Unknown said...

pardon ama siz amerikadami yasiyorsunuz?