Wednesday, April 23, 2008

Monterey- Carmel California.............

Efendimmmmm,
Sabreden dervis muradina erermis degil mi?? Bende sonunda erdim muradima, su dunya gozuyle gordum Carmel'i cok sukur. Cesitli aksilikler ve programlar sebebiyle surekli erteledigimiz Carmel gezimizi bu pazar gerceklestirdik :))) Yilan hikayesi burda sona erdi:)
Inanilmaz muhtesem, tek kelimeyle nefes kesici bir yermis su meshur Carmel. Ben cok cok begendim. HAva biraz ruzgarliydi ama oyle romantik bir yer ki....
Benim gibi bilmeyenler icin Carmel nedir diyen varsa ,Amerikan filmlerinde o guzel manzarali, malikanelerin cekildigi Pacific kenarindaki bir sahil sehri... Evler sok edici guzellikte zenginin mali zugurdun cenesini yorarmis o tarza evler.
Ben cok guzel bir gun gecirdim, bol bol resimler cektim, buaralar cok ihtiyacim vardi boyle huzur dolu beach kenarinda bir gune...
Monterey Limani
Monterey -Carmel arasi. Pacific sularinda pembe terlikli ben:)

Carmel beach....
Zehra:)

No comments: