Wednesday, March 26, 2008

Someone Misses Turkey:(

Selammmmm,
Beni merak ettiniz degil mi:) Iyiyim gorusmeyeli, mutlu mutlu cok mutlu haberler aldim buaralar.Oncelikle Ozturk ailesi olarak hayatimizda guzel degisiklikler oldu ins hayirlisi olur ozellikle Mr. Ozturk icin:)

Buaralar nedense Turkiyeyi ,Ankarayi, universite yillarimi, arkadaslarimi daha bi ozlemeye basladim.Ben yaslaniyorum onu farkettim. Boooohooo booooohoooo........Eskileri yad etmeye baslamak ilk belirtisi sanirim.Bende gencken...... cumleleri kurulmaya basliycak hayatimda sanirim:)
Icim oyle garip ki buaralar, sonbaharin serinliginde Ankara caddelerinde sevdiklerimle yurumeyi ozledimm,otobuse binmeyi, kosturmaca icinde isinden cikmis eve yetismeye calisan insanlari izlemeyi ozledim, yolda satilan bol acili cig kofteyi uc ayranla birlikte goturmeyi, Kizilay Park Bra vo bankinda oturup arkadaslarimi beklemeyi, Tunali Kebap 49 un bahcesinde oturup durum yemeyi,Koru Migros daki Mc Donalds in bahcesinde esen ruzgarin yuzumu oksayip gecmesini, okul- bahceli 5. cadde hattinda ders cikislarinda yurumeyi ozledim....:( aslinda uzun listelerim var ozlediklerim adina ama anlatsam da cogu kimse icin bir sey ifade etmezler:( Aslinda daha da tuhaf olan ben genelde boyle olmam, boyle kalp sizili Turkiye ozlemim son yillarda pek olmuyordu ama... Hayrolsun Insallah!!
Neyse sanirim bu kadar huzun yeterli degil mi:)Buarada cok sevdigim bir arkadasim evlendi gecenlerde, kendisi bu yaziyi okumuyor buyuk ihtimalle ama siz bilin cok ozel biridir kendisi benim icin, onun yaninda olabilmeyi cok isterdim, nasip degilmis, ins yazin gittigimde kutlayacagiz bizde.....

Son haftalarda ortaokul, lise arkadaslarimla uzun uzun msn sohbetlerimiz oluyor bayiliyorum nasil ozlemisim, oyle anlatacak cok seyimiz varki birbirimize, saatlerce oturup konusmak istiyor insan, Cilgin genclik sizleri seviyorum, siz kendinizi bilirsiniz......
Son bomba mutluluk.... haberim canim arkadasim ismi lazim degil asik oldu:) Hip hip horray:)))) Ins dogru kisidir cok cok mutlu olur, simdilik zaten havalarda geziyor, yeryuzune indirmeye calisiyoruz ama nafile, Canim benim sen hep mutlu ol emi, bunlara layiksin:) Havada ask kokusu var:)) Tamda mevsimi.....

Onun disinda birkac cicis aldim kendime ins en kisa zamanda bir moda girip sizin icin cekicem resimlerini......
PS: Aslinda bu postu son zamanlardaki favori sarkimla bitirmek istiyordum fakat nasil ekleyecegimi bulamadim, gonullu danismanim sevgili Serracim ise suanda uykuda oldugu icin bana yardim edemiyor, ins ogrenir ogrenmez hemen ekliycemm....
Herkes Allaha Emanet...
Zehra:)

8 comments:

Serra said...

canim benimm ben neler kacirmi$im cagLa`nin hamiLe resimLerini gordum, ma$allah.. dogurdu mu..
bi suru $ey annatmi$sin, hepsine bi$i yazamicam ama Turkiye ozLemi herkeste var $u siralar nie bilmiorum. $uan uyandim, nete geLince sen yazi$iriz. optum kocamannn.

~Serra

zelo said...

Kebap 49 üstüne simit çay attırdığımız günler

karga bokunu yemeden çankaya otobüsüne önce binip sonra durakta seni görünce sevindirik olup oley kazasız belasız aynı otobüse biniyoruz mutluluğunu yaşadığımız günler


beynamaz olduğumuzda park bravonun bankında oturup mescidde namazı şippadanak turbo jet kılsında gelsin diye birbirimizi beklediğimiz günler

sabahın 10undan akşamın 10una kadara beraber olmamıza rağmen 10.30 da söyleyeceklerimiz biriktiği için telefona koştuğumuz günler

günlerrrr günler günlerrrrrrrrr

hey gidi günler..

Zehra'Ca said...

Serracim,
Evt canim Cagla bebegine kavustu saglikla kizi oldu, Azra Zeren:)

Zeliss bacim,
Suan okuldayim kahkahalarla guldurdun beni cocuklar bakiyor bana noluyor Ms Zira ya diye:)))
Ben pek acik olmayayayim demistim kiz bizi sosyeteye rezil ettin:))))
Ahh ne gunlerdi, bekarlik , taze genc kizlik gunleri......
Zeynebimi op benim icin
Alem hatun seni:)

zelo said...

Canımın içi gözümün nuru

Sadece senin değindiğin konuları azcık açtım yoksa daha nelerrrrrrr neler var da seni silicon valley jet sosyetesine rezil etmemek için deşmiyorum :P

zeyno ve zelo kişileri tarafından öpüldünüz efem :)

sakrep said...

hehhe cok guzel... bak solemedi deme, bu yaslilik alametidir kikikiki )) saka yaw bu olsa olsa ozlemdir insaallah kisa zamanda ozlem gidermen dilegiyle.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

canim cicim zehracim,

Serraya ugradim az once.Blogun simdi herkese acikmi anacim.Seni oyuna davet temek istiyorum COcuk istismari konusunda.Ok dersen hemen ekliycem canim.Ama sessiz kalcam dersende birsey dimem merak etme:))Ozledim cok hadi gel gari...anlatcak sey cok:)

Zehra'Ca said...

Gulenaycim,
Canim benim yok beni listene ekleme ben boyle gizemli ve marjinal kalmaya devam etmek istiyorum, teklifin icin saolasin can:)