Monday, March 10, 2008

Cagla's Baby Shower:)

Selammmmm,
Bir onceki postta yorgunlukla uykuya daldim taki Caglanin baby showerina kadardedim ama bir turlu uyanamadim gibi gozuktu degil mi:))) Ustunden nerdeyse 10 gun gecti ama ben bir turlu yazacak vakit bulamadim maalesef, eee naparsin buaralar baby shower baby shower gezmekten, davetlere icabet etmeden evin yolunu bulamaz olduk :)))
Evet donuyorum gecen pazar gunune. O gun tabii ki bende nese, mutluluk, havada mukemmel gunluk guneslik ohh ohh daha ne olsun degil mi?
Guzelce giyindim kusandim, suslendik puslendik ve Pinar ablaya soz verdigimiz uzere showera erken gidip evi suslemek icin yola koyulduk. ee malum yol biraz uzun hele de pazar gunu cep telimin dakika bitme sorunu olmamasi sebebiyle listeden basladim uzun zamandir arayamadigim bacilari aramayi, ohhh sohbet muhabbet yol kisacik geldi bana tabi ki:)) Tam kapidan gircem birden shower icin yaptigim ana pastayi unuttugumu fark ettim:))) Allahhhh rezalet, kapidan girdim Pinar abla ben pastayi evde unuttum nidalariyla kadincagizi biraz sasirttim tabii. SOnra saolsun esi bizim eve gidip pastayi almayi teklif etti. Adamcagiz demistir icinden bu nasil akil bes karis havada kiz diye:))))))
Neysecigime guzelce evi susledik, balonlar susler ve misafirler teker teker tesrif etmeye basladi. Bol bol yedik ictik eglendik, gunun anlam ve onemine dayali sorularla Cagla bacimizi terlettik:)
Hediyelerimizi verdik, dualar ettik, resimler cekildik..........
Vel hasili kelam guzel bir gunu nihayetine erdirdik. Ins Cagla da memnun kalmistir kendi baby showerindan. Bende donerken icimden acep bizde o gunleri gorur muyuz dusunceleriyle evimin yolunu tuttum:)
ISte Caglacigimin shower i icin suslenmis kokus bendeniz ve mustakbel annecik Cagla:)

Toplu hatira:)
Cilgin Genclik Hatice& Zehra:)

Mutluluk dolu bir hafta dilegiyle.....
Zehra:)

6 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tatli Hatiralar said...

ayyy canim yaa :) ne seker cikmissiniz :)) ozlemisim o mavis gozlerini boncuk caglamin :)) sen de yakiyosun yani bacim :) renk olarak ortami super acmissin :) neredesin resimde diye aranmamiza gerek kalmiyor, hemencik buluveriyoruz seni :))

darisi ins artik bekleyenlerin basina diyelim :) ikinizi de kocaman opelim :))

bahar said...

caglacim cok guzel gorunuyosun cok yaramis hamilelik:) insallah guzelce kavusmak nasib olur,

zehracim cidden hizina yetisilmiyo. outfitini cok sevdim. hele de seker rengi gomlegini keep us posted,

muhabbetle...

sakrep said...

hayatim ALLAH en kisa zamanda sanada hayirlisiyla bebek nasip eder insallah

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.