Wednesday, November 28, 2007

Olay Olay Iki Hatun San Francisco Sokaklarinda:))

Amann Allahim gozlerime ben bile inanamiyorum iki gunde iki post olucak sey degil , Allah Allah tutmayin beni gaza geldim:))))
Selam Millet,

Malum bu ay leylegi havada gormus bir kisi olaraktan hep yollardaydim. Yorgunluk arginlik oldu ama olsun, ayol vakit ne kadar hizli geciyormus boyle, herkese tavsiye olunur, canin SIKILdi mi kendine gezecek bir yerler bul anacim:))))

Gelelim post konusuna, efendim sevgili arkidisim Serracim canim benim uzaklardan ilk misafirimiz olarak, o kadar yolu kar demedi buz demedi, gunes demedi asti geldi thanksgiving break de, bana nasil moral oldu anlatamam, cok eglendim, gezdik dolastik, alisveris yaptik:) Isin bu tarihsel kisimlarini buyuk blogcu Serra baci kendi blogunda yazacaktir eminim, benimki geyik kismi oluyor.

Kizcagiz yorgun argin demedik, Sukran gununun anlam ve onemine binaen ve usulu bozmadan her zamanki gibi sabah namazina mutakiben ciktik alisverise:))) Uc buyuk Mall gezdik ki, inanin Californianin sanina serefine yakisir buyuklukteydi Malller:)))) Aksamina yorgun argin eve gelmis olmamiza ragmen ben cok hamarat bir hatun oldugum icin iki dakikaya lahmacunlari dokturtum anacim:)) Eeee demisler hamaratlik zor anacim, herkes de nerde bu beceri:))) demi Serra
Ertesi sabah yine azimle ve kararlilikla bu sefer San Francisco yollarina Ozgur Kaptan onderliginde dokulduk, bana biraz resim cektirmekten daral gelsene de super bir gundu:) Saolsun hem Serra hemde OZgur SF nun her santimetrekaresinde resmi olsun istiyordu:))))

Thanksgiving gezisinden kareler;



Pek cool gordum kendimi:))) Stanford Campus
Bu resmi cok sevdim, pek bi cici cikmisiz :)) Yine Stanford Campus havuz onu pozu:)
Coin Tower Golden Gate koprusu manzarasiyla 3 no bakislar :)
Ayyy Ayyy, Aman da aman, arkadaki neymis acep:)))) Golden Gate Bridge mi dediniz:))
Zira- Oscar San F pozu:)
Dugune davetliydik o gun dermisim:))) San Franciscodaki unlu Ignatus Kilisesi, girdigimizde dugun vardi biz de iki poz verdik hazir gelmisken:)
The Ozturk Family, Twin Peaks- Ikiz Tepeler (Tum SF manzarasi)

Sausalito Kiyilarinda iki guzel:)) ( Bizim Istanbuldaki Ortakoy kiyilarina benziyor)

Serracim guzelim tekrar ayaklarina saglik, saolasin geldigin icin, biz cok eglendik, herzaman kapimiz acik biliyorsun, tabiiki tum sevdiklere de....

Herkese bol gezmeli, neseli gunler

Zehra:)

6 comments:

sakrep said...

once masallah dıyeyım bu ne hemnde yazarmıs vede guzel guzel anlatırmıs ordakı guzel anılarını da ben daha fazla foto beklıyordum :( kikikik neyse serrayı beklıyecem baska caremız yok nasılsa optum senı kocaman serranında sınavı var suanda duadayım bye.

Pasha, Pachee and Me said...

ah ah kalbim sizleydi walla:p geri black friday ruhunu yasatamamissiniz yaw:p tel orguflm atlamadan...bi yerini cizmeden olmuo ama:pp mucx canim ii kal oralarda...

Serra said...

ay canim benim ne gusel annatmi$sin.. yalniz sizdeki resimler bende yok iStiorum ona gore! :P cok te$ekkurler her$ey icin. harika geCti, kafami toparLadim biraz. biLiosun dersLer yogun gecio.. Hele havaalanina gitmemize 2 saat kala buLdugum deaL`Lardan sonna agzimi biLe acmiorum. iLk ba$ta moraLim bozuLmu$tu ya bi$i buLamadim die, o bakimdan diorum.. bi$i demeye hakkim yok snrm :P tekrar saoL her$ey icinn. iyi ki geLmi$imm. Ve evet, cok hamaratsin. O yorgunlugun ustune ben olsam bi$i hazirliamazdim. Ztn beceriksizim biliosun. ehe :P
optum cnm, muCxxxxxxx

~Serra

bahar said...

zehracim cok ciciymis fotolarin serrayla guzel gezmissiniz,

yeni postlarini bekliyorum canim,
selamlar

Unknown said...

Zehra'cim,
Yenildeim blogumu sayende.HAdi hatmin mubarek olsun....Operim.

Unknown said...

Yahu su login olma derdi olmasa...Neler neler yaziyorum, bi bakiyorum yok :(