Sunday, November 25, 2007

Georgia Atlanta

Selammmm,

Bu ay ne kadar cabuk gecti degil mi? Yada benim icin oyle oldu. Once Columbus, arkasindan Atlantaya gidis , iki gun sonrasininda Serranin buraya gelmesiyle , hareketli, bereketli bol gezili bir ay cabucak gecmis oldu. Atlanta genel olarak cok guzel gecti benim. Ben cok begendim, Columbus ve San Francisco karisimi gibi geldi bana , tam ideal yerlesilecek sehir gibi. Ozgur de 6 yildir gormedigi lise ve universite arkadaslariyla toplanmis ve gorusmus oldu.

ISte resimler

Stone Mountain. ( Dunyanin tek parca olan en buyuk dagi imis)
Burak, Ozgur ve ben (Atlanta downtownu)
Westin Hotel (ozelligi siz aksam yemeginizi yerken otelin roofunda bir yandan da 360 derecelik donusle tum Atlantayi izleyebiliyormusunuz)








Atlanta Olimpiyat Parki ( 1996 Olimpiyatlarina katilan butun sporcularin isimleri yazili parkin taslarinda, Naim Suleymanoglunun da isim yaziliymis ama biz bulamadik:)

Iste Unlu CNN studyolari. Icini gezebiliyorsunuz, eger tur alirsaniz tvde godugunuz o studyolari da gorebiliyorsunuz. Ilginc bi sekilde halka acip , gezi yeri haline getirmisler. Su Amerikalari anlamak bazen zor oluyor)


Amicolola Selaleri Manzara muhtesemdi. Ben , Ozgur, Altan& Burak

Selale ve Ben:)

Ins arayi cok acmadan bu haftasonunu ve San Francisco maceralarini yazmak istiyorum

Herkese guzel haftalar...

Zehra:)


8 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

guzel sehire benziyor.. ins bizde goruruz bi ara..

sakrep said...

ıyı eglenmıssın baksana yuzunden bellı oluyo durumlar masallah suphanellah , gercekten amerıkalılar bı alem mıllet ya mıllette degıl ya neyse optum

Serra said...
This comment has been removed by the author.
Serra said...

ay ay pek de ho$ gorunuoSunuz efendim. :P
t$kler her$ey icin cnm, harikaydi tatiLim. O kadar kisa zamanda nereLeri gorduk haLa akLim aLmio. 1 gunde 3 koca maLL geZme kabiLiyetimizdenSe hic bahSetmiorum biLe.. Allah razi olsun, tekrar goru$uruz in$allah. Bu sefer yoLcuLuk Hawaii oLur mu derSin? :D

~Serra

bahar said...

cok guzelmis zehracim, masallah fotolarda pek mutlu gordum seni Allaha emanet ol canim....

zelo said...

Gez anacımmmmm gezzzzz. Yeğen gelene kadar gezzzzz. Biz oturuyoz evde köööööös kööööööös.

Pek bi kıskanç, haset gördüm kendimi :)))

Pasha, Pachee and Me said...

Zehra bol resim cektirmissin:pp guzel yerlermis yaaa...Ins hepberaber gesmei nasip etsin Allah :)