Sunday, September 23, 2007

Yeni evimiz, Ilk Iftar:)



Herkese Merhaba,


Evettt sonunda bloglular alemine bende katildim. Bakalim neler yapacaz :))) Kendime hayirli olsun diyorum, yolum acik olsun, insAllah hep guzel yazilar ve haberlerle dolup tasar sayfam:) AmIN.


Dun yeni evimize ilk iftar davetimizi yaptik. Columbus'dan beri tanidigim, benim Columbusdaki ilk yilimi, yeni gelin hallerimi bilen Sevgili Berna abla, Bora abi ve tatli kizlari Semanur du misafirlerimizden ilk aile. Digeri misafirlerimiz ise burda tanistigimiz guleryuzlu, cok tatli sevdigimiz bir aile olan Meral abla, Ismail abi , kizlari Tuba ve Bihter ve oglularini Furkandi. Bizim icin cok hos sohbet gecen harika bir aksamdi.


Gunduz benim icin yemek yaparken biraz rekli gecsede, sanirim ilk davetimizi kotardik:)


Resimler Ozgur Beye ait:)




Iste yeni evimiz, soframiz ve cicilerimizden bir kesit:) Gule gule, bol misafirlerle kullanalim ins degil mi:)


Sohbet ederken bu taraflarda gorup gezilebilecek bir suru yeni yerler ogrenmenin keyfiyle, daha da mutlu olduk. Ins Allah ilk firsatta Ozgurle turlara baslamaliyiz sanirim....


Simdilik ilk post bukadar olsun.

Birazdan hazirlanip diyalog iftarina gitmemiz gerekiyor, Ins Allah bol bol resimlerle, dolu haberlerle geri donecegim.....

Herkesin harika bir hafta gecirmesi dilegiyle......

Zehra:)





9 comments:

Unknown said...

Ayy ilk tebrikde benden olsun.Kankicim hayirli olsun.En cok ebn sevindim.Canli canli Zehra diyorum.Operim...:)))

Columbus Gulenay:)

Pasha, Pachee and Me said...

Zehraaaaa,
Seni de kaybettik blog yolunda ehehhe...Hayirli olsun, saat farkindan gorusemiyoruz zaten..bu blog bayaaa ise yaricak:) Operim guzelim mucxxxxxxxx:)

bahar said...

zehracim sen de bloglu oldun, sayfalari doldurdun demek! hayirli olsun canim, sayfani takip ederim bolca....

bahar

Serra said...

oLeyyyyyyyyyyyyyy
sonundaa!!!bi dk postu okuim onCe, heycandan kendimi burda buLdum. hayirLi oLsun guseLim
mucxxx

~Serra

Serra said...

yeni takimLar da pek ho$mu$ cnm :)
cok sefindim ya. hemen LinkLere ekLeme yoLunda iLerLiorum, rahat birakin benii :P

~Serra

Zehra'Ca said...

Gulenay,
Saol canim. Ins becerebilirim, bencede canli canli ben diyorum:)

Ebru,
Aynen bende uydum su blog meletine Allah hayir etsin, artik yorumlardaki san sohretten bloga alemine akiyorum:)))
Bahar,
Evt ya canim oyle oldu, bakalim daha ogrenicek cok sey varya yeni bir renk olsun dedik
Serraaaa,
Ustad bacim evt ya sonunda actik blogu. Ynecek cok ekmek, ogrenilecek cok sey var ya.....
Bende begendim cicili bicili takimlari, doldurduk boyle yemek takimlarini, misafir bekliyoruz soyle columbus taraflarindan haberin olsun....

Zehra:)

sakrep said...

Hayatım blog alemıne hosgeldın ,ay yemek takımların da cok cıcı yaw masaallah gule gule kullanırsın ınsaallah,ozgur ede fotolar ıcın tesekkurler Allaha emanet ol .

Unknown said...

yeni evinizin fotolarini koysana.. merak ediyom ben.

Zehra'Ca said...

Sema Teyzecim,
Saolasin guzel dileklerin icin. Ins sizleri de bekliyorum buralara lutfen bir supriz yapin olur mu:)
Mehmetcim,
Tamam ins cekicem evin butun fotolari da haftasonu zamanim olabilcek ancak