Saturday, May 16, 2009

Last Night in Buckhead:(

Ta ta taaammm, ben geldim....
Hemen donucem demistim ama bu kadar hizli kimse beklemiyordu biliyorum, uyku yutmadi bu aksam bende burdayim iste... Son bir haftadir suren evi toplama maceralarimiz benim icin son bulmustur burdan da duyuruyorum. Ozgur hala odasini topluyor ins yarin sabah tasima sirketi geliyor... Oh be diycem aslinda, burasi guzeldi hostu, elit topluluk, partyler, cool tipler, jet sosyete ama maalesef ki biraz da bostu:( Cunki hic bir Allah kulu Turk yoktu.. herkes sehrin kuzeyinde oturdugu icin yalnizdik .. neyse ki bizde cok dayanamayip guzel dealli daha da buyukce hem de daha ucuz bir eve tasiniyoruz. Benim isime 2 miles yurusem yurursun , gel gor bu hafta okullar kapaniyor benim son haftam:))) Yazin da calismayacagim icin pek birsey ifade etmedi ama olsun...
Buarada yaz planlarimini acikliyorum, uyumak, uyumak, uyumak , gunde bir saat yuzmek, bol bol sabah kahvaltilari hazirlayip misafir agirlamak, uzun zamandir okumayi bekledigim kabarik kitap listemi bitirmek ve 4 buyuk geziden olusan Amerika turuna cikmak...
Bu yil Tr ye gitmemeye karar verdik ailecek , sanirim sonbaharda bizimkiler burda olucak ins... Bende 6 yildan sonra bir ilke imza atip yazi burda geciricem umarim sikilmam....
Benden updateler simdilik bu kadar gecenin 11 i oldu sabah erkenciyiz...
Sozum soz en kisa zamanda yine burdayim....
Yarin icin dualarinizi beklerim...
Zehra:)

4 comments:

Unknown said...

Zehra canim su 4 buyuk Amerika turunun birinin Chicago olmasi ne kadar manidar bilmezsin.Cok ozledim sabirsizlikla bekliyorum.Hatta diyorum Zehracigime ne menu hazirlsam.Eee sen zaten yiyordun gece borek tatli,simdi hepten siler supurursun cok endiseliyim maazalah:))Ama yapicam sekerim ilk sirada sana bir pasta yapicam.Gecen pogaca demissin onuda not ettim sabah kahvaltisi icin.E sen gelene kadar yap listeyi:)bende olusturayim yavasdan yavasdan.Nede olsa bende bir haftaya kadar isi birakiyorum elim bos hazirim misafir agirlamaya...

Ve son sozum blog gunlerimize yavas yavas doner gibiyiz ben cok bi mutlu oldum eskiler gibi.Devam anacimmm...Bekliyorum...Kolay gelsin tasinmanizda.

sakrep said...

hayatım yenı evine güle güle otur inşaallah allah kolaylıklar vesin sana amerika turundan bol bol fotolar beklıyoruz allaha emanetsin

zelo said...

Bacıcaaaaaaaaan nerelerdesin yahu msn diye bişeyi hala hatırlıyon dimi? Hani ilk hotmail adresini ban sen aldıydın girerdik laflardık filan. hatırladın mıııııı? Kız oranın saatine uygun giriyom bakıyom bakıyom yoksun. Evine yerleştiysen tez elden call me or write me. Özlüyorummmm. Haberler bekliyorummmm. Geçen facebooka pembesi gitti tozu kaldı demişsin aha dedim pembe gittiyse mavi kalmışıtr dedim kendi kendime mesaj çıkardım sonra senin şu salak demetin şarkısı olduğunu hatırladım. ottan b..tan mesaj çıkarttırma bana ara beniiiiii boya beniiii

seniseviyorum

Mehtap said...

bayilir zelo o öle pembeli tozlu abidik pop sarkilarinaa bilmen mi

can zehram candan zehram.. operim tontini yanaciklarindann