Friday, May 9, 2008

Packing Time Again..... Bye Bye California.....

Selammmmmmmmmmmmm,
Inanin artik gunleri degil haftalari sayamaz hale geldim, haftalar ucup gidiyor. Once LA sonra Columbus yapip geldim. Hersey superdi, cok cok eglendim, Cok akratsiyonlu, surprizlerle doluydu tatillerim... ins bol bol resimlerle detayli Los Angeles ve Columbus postu gelecek fakat simdilik daha onemli islerimiz var...
Biz Biz evt biz Ozturk ailesi tasiniyoruz yine, Bu sefer yol yine East coast'a Atlanta gidiyoruz... Simdi zaman packing zamani, haftaya carsamba yollara dusuyoruz bakalim. 9 aylik CAlifornia macerasi simdilik burda sona eriyor taaaa kiiiii, kimler ne zamana kadar??? Icimden bir ses yine west coast a donecegiz diyor ama bakalim, gunler ne getirecek Rabbim neler yazmis....
Ayrintilar detaylar yakinda, orda bir sure bol vaktim olacak uzun uzun yazacagim...
Simdi ise packing ve veda zamani.... Yine huzunlu, sevincli , vedali, gozyasli son 5 California gunleri beni bekliyor.....Hissedilenlerin yaziya dokulemedigi, kelimelerin yetmedigi zamanlar......
Hayirli Cumalar, guzel hafta sonlari...
Zehra:)

3 comments:

sakrep said...

hayatım ALLAH c.c. sana kolaylıklar versin(amin)... guzeldi seninle Columbus gunlerımız... geldıgın ve bızlerı yanlız bırakmadıgın ıcın tekrar tesekkur ederım,ALLAHa emanet ol... yolunuz acık, bahtınız aydınlık olsun.

Pasha, Pachee and Me said...

Guselim...ote odasi muappet harikaydi..geldin Columbuslara gorusebildik uzuuun zaman uzerine...oralara tasinirken ne kadar yoruldgunu hatirliyorum canim...Allah yardimciniz olsun...Allah gonlunuze gore verin..cok optum..

Unknown said...

hadi cabuk yerles, yeni postlarini bekliyorum...