Tuesday, May 27, 2008

California Vedasi & Surprizi

Kaliforniaya geldigimden beri bayagi sizlanmistim, ilk baslarda hic mi hic alisamamistim herseyi ilk goz agrim Columbus la kiyasliyor ve husrana ugruyordum. Fakat zaman gectikce bende alismaya kaynasmaya baslamistim Bay area ile. Guzel arkadasliklar kurmus, San Franciscoyla barismis ve o muhtesem havasina bayilmistim. Aslinda soyle donup arkama baktigimda hic de kotu degilmis yaw Bay area gunlerim, canim orta okul arkidisim Betulcum, iki sokak otemde oturan bekar hatun bacimlarim, gec buldugum ama kaybetmeye niyetli olmadigim canim kankam Haticecim, columbusdan can arkidis Caglacik ve diger bir suru sevgili bay area hanimlari.... Vee onlarla gecen guzel zamanlar. Gerekten de hepsini tanidigima cok ama cok memnunum cok sey ogrendim, gezdim gordum, kesfettim. Iyi ki de Kaliforniaya gitmisiz hatta ve hatta ben oralari ozluyorum :((
Ama icimden bir ses birgun yine yine yeniden west coast a donucegiz diyor....
Bay areadan ayrilmadan once arkadaslarim bana buyuk bir jest ve supriz yapmislar ve gercekten de muhtesem bir hediyeyle beni gozyaslari icinde ugurladilar. Basta emegi gecen Betul ve Serife canlarima cok tesekkur ediyorum ve tabiiki tum Bay area ya... Sizleri seviyorum ve ozleyecegim, hediyenize her baktigimda ve takitigimda:) emin olun hatirlanacaksiniz
Vee iste geceden bir kac kare ve yine gozu yasli ben.....
Vedalar canimi acitsada, buyugumu ve olgunlastigimi hissediyorum... Zaten asil kavusma yerine de burasi degil ki....Hediyeyi takdim edis ani ve Muhtesem Iridessa incileri... Ilginlenen icin mutlak googledan iridessa incilerine bir goz atin derim. Amerika birkac yerde bulunan super otesi designleri olan inciler kendileri...
Gelinin gorumcesinden Trabzon dermisim:))))) Saka saka canim Betulcum & ben
Geceden toplu resim:)
Ve Serap ablanin benim icin yaptigi bol emek harcanmis harika pastasi ve bennn:)))
Kendinize iyi bakin.....
Zehra:)

4 comments:

zelo said...

bacım gittiğin yer geldiğin yerden daha güzel, rahat, huzurlu, mutlu, bol arkadaşlı, eğlenceli, aksiyonlu, atraksiyonlu olsun inş.

bu arada kaç aylık :D hamile gibi duruyon anacım

Zehra'Ca said...

Saol Zeliscim, ins Allah diyeyim.
Bacim sen cocuk cocuga karistin modadan uzaklastin farkediyorum, benim Turkiyeye gelip sana bir el atmam gerek yok yoksa karizmayi cizdiyorsun benden soylemesi:)))
Anacim bu yilin modasi, bol bluzlar :)))
Kiz cok optum seni

zelo said...

hahahah ne doğru söledin anacım tez elden gel ve bana el at zira durum vahim hala hamileyken kıçımdan düşürmediğim lastikli pantolonu giyiyorum her giyişte pek rahat bu diye diye :))))))
moda kataloğundan fırlamış arkadaşım benim seni çok seviyorum ve de güzel yanaklarından öpüyorum.

'gönül telim' said...

benim biricik canım şerife ablacım.... tefavuken denk geldi blogunuz, gezineyim dedim ilgimi çekti, california&şerife yi görünce fotografı büyüteyim dedim, bir de baktım şerife ablacım, dünya ne kadar küçük, denizlide okurken, ilk ev ablamdı benim :) çok sanşlısınız onunla tanıştığınız için.. muhabbetle