Friday, May 23, 2008

Columbus May 2008

Selammmm,
Biraz ara verdim malum tasindik.Cok sukur hersey yolunda gidiyor, ama simdilik Atlantadan bahsetmek yerine uzunnn zamandir bir turlu yazmaya firsat bulamadigim Columbus tatiline donuyorum... Gercekten son Columbus cikartmasi benim icin cok guzel gecti ( her zamanki) gibi ilac gibi geldi. Oncelikle Sevgili Serracigimizi mezun ettik, canim daha nice nice mutlu gunler gor ins, diplomayi alirken ordaydik ins dugununde de gobek atmak nasip olur:)))Sonracigima sevgili kardescigimle bol bol vakit gecirdik, o biraz alisveristen sikilsa da pek soylenmedi eee nede olsa taaa Amerikanin bir ucundan gelmistim degil mi:)
Sonra Gulenay ve Hatice Tuba bacimla girls night out yaptik, Columbus gecelerine kendimizi attik:))
Veee 8 aydir gormedigim Ebrucumla bol bol hasret giderdik, sabaha kadar otel odasinda 8 ayin ozetini gectik,tabii Sema teyzemi de unutmamak gerek.
Gecen seferki ziyaretlerimde goremedigim arkadaslari gezdik, Turk Kermesine katildik mantili, baklavali,icli kofteli super mamalarla karnimizi doyurduk, ee bide o kadar yol gelmisim eli bos donulmezdi degildi birazcik da alisveris yaptik canim:))))
Ben Columbus ziyaretlerini seviyorum ya.....
Az laf bol resim buyrun efendim:)Hatice Tuba- Zehra- Gulenay Easton Columbus gecelerinde:)Hatice- Zehra ikilisi:)
Zehra-Gulenay Istanbul Cafe- Easton
Bond Kizlari kivaminda pozlarla Gamze-Zehra yeni Bond kizimiz Gulenay:)
Julide- Taze Mezun Kizimiz Serracik- Zehra- Ebru:)
Mehmeti gulme krizine sokan yukardan foto cekme calismalarindan bir kesit:)
Memo & Zero (Iki Kardesin Mutlulugu:)

Atlantadan Sevgiler
Zehra:)

3 comments:

sakrep said...

yenı evıne hos gelmıssın... gule gule otur ınsallah...bızde senı gormekten buyuk mutluluk duydugumuzu soylemek ıstıyorum. ALLAH ne muradın varsa versın ınsallah,ALLAHa emanetsın .

Unknown said...

can caazım benım.Yenı hayatın hayırlı olsun Zehracım.Insallah burası daha guzel olucak.geldıgın zaman oyle guzeldııkı...Bu sefer dıyduk ama dımı:))kızlar haftası oldu sankı...

Sımdılık hoscakal cnm.

bahar said...

zehracim cok sevindim yerlesmissin, seni gormek de cok guzeldi, insallah yine gorusuruz canim,

selamlar,