Sunday, April 5, 2009

Merak edenler icin iyiyim cok sukur....

Merhaba,
Arayi cok actigimin farkindayim ama son iki yildir neyin nesi anlamadim lakin cok hizli subat-mart aylari gecirir olduk. Bir suru degisiklikler hayatimizda... bazisi imtihan, bazisi mujde, bazisi uzun zamandir beklenen mutlu haberler...Beni merak edenler icin iyiyim cok sukur.. Ama biraz yorgunum, sanirim bahar yorgunlugu, dun guzel bahar resimleri cektim ins kisa zamanda bloga da ekliycem...
Simdilik musade istiyorum....
Hepinize civil civil gunesli mi gunesli baharlar diliyorum...
Zehra:)

5 comments:

zelo said...

Bacıkoooooo müsade yok sanaaaa aciliyetten bahar fotolarıyla beraber kendi fotolarını da koy. Zira çooooooooook özledim. Öpüyorum koccaaaaman

zelo said...

Bacıkoooooo müsade yok sanaaaa aciliyetten bahar fotolarıyla beraber kendi fotolarını da koy. Zira çooooooooook özledim. Öpüyorum koccaaaaman

zelo said...

Niye 2 kere çıktıysa benim comment. Osssunnn ne çok özlediğimi pekiştirmiştir :D

Mehtap said...

bitmedi telasesi yorgunlugu, beni bi hayat bide zehracim yordu:)
seviyorum seni, hadi bakalım;)

sakrep said...

hayatım nerelerdesın ayol ozledık yaz bıseyler :))