Sunday, February 22, 2009

Zelo & Zeyno icin Taze taze Henna Night:)

Merhaba,
Buralar diyorum ya bitmez tukenmez bir yogunluk vardi, bunlar birisi de Amerikalar icin duzenledigimiz kina gecemizdi, oldukca detayli ceyiz sermeli, halk oyunlu, ozel figurasyonlu, hediyelik cerezli, bol pasta borekli tam bir Turk kina gecesi oldu cok sukur...Provalardaki eglenceleri de katarsak bu kina Amerikalardan cok kendimiz icin gibi de oldu. Yorucu ve yogun gecsede herkes muthis mutlu mesut ayrildi pek bi begendiler, eglendiler.
Beni sorarsaniz birkac sorumlulugum oldugu icin cok eglenemem hele de hic oynayamam dusuncesi icinde oldugum icin hep heyecan yapmamistim gece icin. Ama gelin gorun ki gecede sahneden inmek nasip olmadi, kendimi surekli olarak salonun ortasinda hatirliyorum:))
Burdan da emegi gecen herkese cok tesekkurler ediyorum, gurbette de olsak boyle birlikteliklerin, mutluluklarin hic eksilmeden, artmasini diliyorum....
Iste geceden muthis celebrity pozlari:))Ceyizlerin onunde kahvelerimizi duyumlardan Gamzecim& Ben
Bekar Hatunlarimizla....(Tugce, Gokce& Gamze)Artist designer arkidisim Gonca& Celebrity ben:)))Genc Kizlarimiz( Gokce, Gonca genc kiz Zehra:), Tuba & Gamze)
Program sunumundaki partner arkidisim Meryem ve ben:)The Core Team:)

Iste boyle.....
Zeliscim senin icin hemencecik ekledim resimleri:)
Herkese umut dolu, gunesli, sicacik haftalar diliyorum...
Zehra:)

6 comments:

zelo said...

wow wow wowwwwwwwwwww bacıkooo süpersin maşallah subhanallah la guvvete illa billah :) Etek yakıyo, sen yıkılıyosun. Kimsecikler alınmasın darılmasın herkeslerden güzelsin arkidişim. Yorumuma kestane kebab acele cevap olarak şippadanak resimmleri koyduğun için önünde saygıyla eğiliyorum:) Öpüyorum kocaaaaaaaaaman

sakrep said...

hayatım masallah supersın walla eeeeee sanada sahne yakısır dımı optum senı kocaman

Pasha, Pachee and Me said...

Celebrity Zehra mucxxxxxxxx ozledim yaa...bakiorum gecelere akmaktasin:P hizina yetisilmio walla :) ne zaman istanbul gecelerine akmayi dusunuosun acaba:p ozledik de...

Unknown said...

Zehra'cim,
Senden haber alabilmek icin girdim.Neyseki iyisin.Resimler guzel cikmis.Sevgiler benden.

Weekly Spelling Lists said...

kizim sen ne vefasizsin oyle he !!!
ama bennnnnn yemeyip icmeyip izini surmusum bak demi, he he :))) iyi gordum seni masallah ,oh oh kina geceleri falan ,Allah bozmasin aginizin tadini insallah canim,cok operim,
Allaha emanet ol ,gorusuruz sonra
Funda

zelo said...

Bacıkoo sıkıldık gari bu eski posttan tezlikle 2009 bahar kreasyonuyla çıkış yapmanı bekliyorummmmm. Öpüyorummmmmm. Özledim uleyn