Monday, October 6, 2008

Yeni Sac, Yeni Is , Yeni Bir Baslangic Daha:)

Merhaba,

Son yillarda yenilikler yakaminizi birakmaz oldu:) Aslinda bu durumdan pek de sikayetci degilim, SIK SIK degisiklik guzel alistim sanirim, biraz tez duze gitse hersey bende alerji yapmaya basliyor:))
Gectigimiz Cuma gunu kafam birden esti ve saclarimi kisacik kestirdim. Posh( VictoriaBeckham) Zehra seklinde geziyorum son 3 gundur. Ozgur cok begendi.
Genelde sacimla ilgili 40 kez dusunur,40 dereden su getirir gotururum hemencecik karar veremem ama bu sefer evde otururken bir buhran aninda verilmis bir kararla en yakindaki Aveda ya attim kendimi. Saclari rassali, piercingli cilgin ve asi gorunuslu bir hatun tarafindan kesildi sacim ve cok cok nadir olsa da ben mutlu mesut ayrildim kuaforden:)
Yeniler devam ediyorrr.. Sonunda evt evt en sonunda 1,5 ay icinde 30 un uzerindeki is gorusmelerimin ve bir turlu begenenemelerim, bahanelerimin sonunda cevre baskisiyla da olsa:)))onlar kendini biliyor:) ise basladim. Ilk gun itibariyle biraz carpti tabiiki. EEE yaklasik 3 aydir keyif yaptigim icin sabah erken kalkmak zor gelse de. So far so good. Bakalim umarim bu isi de birakmam:)))
Herkese guzel haftalarrr....
Zehra:)

4 comments:

sakrep said...

hayatim, yeni sacin, yeni isin, yeni olan herseyin hayirli olsun :D

Kübra said...

yeni bi ben lazım dedinn demek.. yeni seninn hayırlı olsun inşallahh..
Allah mutluluğunu daim etsinn canım :)

Pasha, Pachee and Me said...

wayy radikal bir karar haa:))) ii cesaret ettin yaa:) ben de kisa kestiricem de posh kadar diil sanirim:P isin de hayirli olsun guselim..gorusurus mucxxxxxxxxxxx:)

zelo said...

Bacım yeni saçın ve yeni işin hayırlı uğurlu olsun. Viktorya bacımızın saçını çok örnek aldın eccük de doğurduğu bebeleri örnek al ve yeğenimizi doğur gari. öpüyorum