Friday, October 3, 2008

Bayram & Yas Pasta Hikayesi

Merhabaaaa,

Koca bayram geldi gecti ben bir turlu bir bayram mesaji yazamadim cok yogunluktan demek isterdim ama bu sefer ki tamamen tembelliktendi.
Umarim herkes sevdikleriyle guzel bir bayram gecirmistir. Bizim icin pek farkli bir gun olamadi maalesef bayram gunu. Ozgur bayram namazindan sonra ise gitmek zorundaydi, bende Turklerin hazirligi kahvaltiya gec kalip hicbir sey anlamadan geri dondum:( Neyse iste simdi detaylara girip huzunlenmeyelim....
Gecen hafta icinde yani oruc oldugum gunlerden birinde ogleden sonra birden aklima yas pasta yapmak fikri geldi. Ama nasil ve ne yapacagimla ilgili bir fikrim olmadigi icin hemen sevgili yemek bloglarina danistim. Gezdim, baktim, okudum sonunda guya cok guzel gozuken bir pastada karar kildim.
Biraz kekinin hamurunu bol kacirmisim sanirim kalincana kendi capinda rulo pasta oldugunu iddia eden bu resim ortaya cikti. Aslinda ben daha ufak bir sey bekliyordum fakat 20 kisiye yetecek buyuklukteydi:))) Ozgurle napalim ne edelim diye dusunurken birilerini davet edelim yada biz pastayla birlikte gidelim dedik:)) Zaten burda yeniyiz cogu kisiyi tanimiyoruz birde tanidiklarimizin hemen hepsi pazar aksami olmasi hasebiyle programlarini coktannnn yapmislardi:( Biraz umitsizlige kapilsak da (yani elimizde koca pasta ben ve ozgur seklinde:)))
Sonunda sevdigimiz bir aileyi caya davet edebildik, guzelce pastayi midelere indikten sonra o da yetmedi giderken misafire to go seklinde pastanin yarisini da paketledim...
Bundan sonra sanirim ben uzuuuuuun bir sure rulo pasta yapmam:)))) Kendime baska yas pasta tarifleri bulmam gerek:)))
Herkese Hayirli Cumalar...
Guzel, Neseli Hafta sonulari diliyorum.
Zehra:)

4 comments:

Kübra said...

Zehraa ablacımm.. geçmişş bayramın kutlu olsun.. daha once kutlayamadım kusuruma bakmaa..
pastann çok güzell görünüyor.. ellerine sağlık.. canımm çekti yahuu :))

Zehra said...

Kubicim canim benim saol:) Seninde gecmis bayramin kutlu olsun. Eminim akrabalarla anne babayla cok guzel gecmistir.
Canim gel sana da soz yaparim bu pastadan:)
cok optum

sakrep said...

hayatim seninde gecmis bayramin kutlu olsun, walla pasta cok guzel gorunuyo yapana kuwet yiyenlere afiyet olsun

Pasha, Pachee and Me said...

canimmmm..3. kes yinelenicek ama gecmis bayramin kutlu olsun:) mucxxxxxx...ozledim canim yaaa bayadir haberlesemedik...yine bir otel odasinda mi bulusucas:)) aglayan pastaiterk mi ettin artik:) rulo pastalara yoneldin:)) cok guseldir eminim...becerikli hatun seni...en kisa zamanda gorusmek uzere...cok ozledimmm...mucx:)