Sunday, January 25, 2009

AH Tembellik VAh Tembellik

Selamm,
Ben cok tembelim bu blog konusunda. Hala yasiyorum merak eden varsa:)))
Yine SIKISIK tepisik , forward dugmesi basili kalmis gunler yasiyorum. Calistigim okuldaki sinifimi degistirdim kendi istedigimle:)) 13 erkek 3 kizdan olusuyor yeni sinifim. Kendime gore sinirlari zorluyorum, sinifi sifirdan yeniden kuruyorum, duzenli monoton siniflar bana gore degil kendime yeni isler bulmam gerekliydi...Sikilmaya baslamistim monoton git gellerden:) Bir nevi gender difference icin lab class :)) Doktoraya kabul alirsam isime yarar degil mi:))
Onun disinda Alliance of civilization konferansi yaklasiyor. Burda Kennesaw State University de Year of Turkey ilan edildi bu kapsamda oldukca buyuk akademik bir konferans duzenleniyor bende volunteer dan biriyim. Persembe basliyor pazar biticek konferans cok guzel konular ve sunumlar var. Heyecanla bekliyorum persembeyi...
Buarada hazir bos oturuyorum biraz rehavet basti diye dusunurken Fountain a yazi yazmaya karar verdim. Neyi yazmak istedigime karar verdim, besmele cekip basladim bakalim hedef nisan basi yazimi submit etmek.... Bana sans dileyin umarim once yazabilirim sonrada basilir..Ben yazi ve California yi ozledim. Bu aralar buaralarda kis var :( Floridaya kacasim var benle gelmek isteyen var mi:)
PS: Resimler FL Cocoa Beach.... Amma ciddiyim degil mi , onemli dunya meseleleri hallediyorum da menajerimle o sebepten:))))
Guzel gunler....
Zehra:)

7 comments:

Serra said...

zehracimmm
ben gelirim floridaya :P
ama once vize almam lazim :D
annatcak cok sey var, uzuuun uzuuun hem de. nette bi gorebilsem hic susmicaz. bi ara skype yapalim bak yukledim kac sene ustune :P
opuorum cnm,
gusel hbrler beklioruz sendenn ;)

~Serra

sakrep said...

hayatim allah kolayliklar versin sana

zelo said...

zehroşşşş bacımmm başlıkla hiç uyuşmayan şeyler yazmışsın tembellikmiş monotonlukmuş. Anacım dergilere yazı yazmalar, sınıfa yeni açılımlar getirmeler, volunteer olmalar bunun neresi tembellik söyle bana.

Ben günlerimi anlatmaya kalkmıyım zira b...lu toto temizlemekle geçiyor şu sıralar zeynonun ishali yüzünden:))))) ve son söz olarak;

mirror mirror on the wall, who is the shittiest woman of all ? :))))

öpüyorum ciddi suratından bebeğim :)

zelo said...

Bacıkommmmmmm doğum günün kutlu olsun. Allah sevdiklerinle birlikte nice sağlıklı huzurlu mutlu seneler nasip etsin. Bu yeni yaşında artık kucağında bir bebe görme arzusu içerisindeyim, diliyorum dua ediyorum :) ve de pek bir kocaman öpüyorummmmm mucuks

sakrep said...

hayatım dogum gunun kutlu olsun. hayırlı, saglıklı, uzun omurler dılerım .

bahar said...

zehracim nasilsin,
ozledim seni canim, her zamanki gibi anin sanin geciyor sozlerimde arkadaslarla, bizim de yeni mavis gozlu sumeyramiz var (yusuf un esi), onu sana benzetiyorum, senin gibi citi piti.
buyuk degisiklikler goruyorum, kiz sen benden caliskan ciktin, fountain yazilari filan, masallah Allah hayirli guzel istikametlerde devam ettirsin diyorum,
annenlerin geldigine de cok sevidndim. benim de annem burda simdi kucuk beye bakiyor, ben de teizmle ugrasiyorum

sevgiler.
bahar

Mehtap said...

bacim napan,
fontain montain uğraşma yazdılardı onu oldu biraz, la fontaineden ,
ahaha bu ara buralarda cem yılmaz ruzgarı esiyor da ondan bole ilkokul esprilerine donduk milletce:)
kardescesim sana devlet onur ödülü neyim bişe vermek lasım uğraşın didinin onnca senedir, mucadele bitmedi, Turkiyenin Jeanne d'arc 'ı seni operimm