Friday, January 25, 2008

Yasiyorum, Hayatayim, No Worries

Shalom, Hi, Merhaba, Koniciva, Selamun Aleykum Herkese,
Biliyorum artik beni unuttunuz hatta artik bloga bakmaz oldunuz cunki ben de yoktum ortalarda. Aslinda sayfalari dolduracak kadar bahaneler sayabilirim ama bosverin sizi yormayayim simdi. Denizleri, okyanuslari, daglari, pc cokmelerini, state aralarini asarak sonunda karsinizdayim onemli olanda o degil. Suanda okuldayim cok uzun yazamiycam ama islerin yogunlugu uzerime gelse de, okudugum kitaplarimi bitiremesemde, dizilerimi izleyemesem de, sevdiklerimi dakikalarim olmadigi icin arayamasam da, alisverise cikamasam da, arkadaslarimi ozlesemde, hava yagmurlu olsa da nedendir bilinmez ama icimde bir sevinc var, icim kipir kipir , civil civil cok mutluyum, sanirim B vitaminleri ise yariyor:)))
Sizleri ozledim,
Uzunca ve bol resimli postla bir hafta sonu soz donuyorum
Kokulu opucukler canlarim
Keyifli haftasonlari.....

4 comments:

bahar said...

Zehracim hosgeldin, ozledik seni, her gun bakmaya claisiyordum, bilgisayar basina olunca surekli...iyi olduguna sevindim...seni arayacagim gunlerdir yorgunluktan saat 8 civari bizim bidikla uyuyakaliyorum, dualarini ozel bekliyorum 1'i gitti 3'u kaldi....

Pasha, Pachee and Me said...

nerdesin guzelim ya...giriorum giriorum yenilenmemis:)) pzledim mucxxxx:)

sakrep said...

demek- b- vıtamınlerı ıyı geldı ha, ıyı ıyı masallah,ya yoksa baska seylermı var acaba ? :)) bol fotoluyu unutmıyacam, kal saglıcakla .

Unknown said...

ben de ozledim...