Tuesday, June 30, 2009

Chicago... Chicago....

Merhaba,
Gittim, gezdim ,geldim... Harika bir geziydi gercekten cok eglendim, eski dostlari gordum, gezdik tozduk,sohbet edip hasret giderdik, uykusuz kaldik ama degdi... Uzun uzun anlaticak cok detay vardir ama nerden baslasam bilemedim...
Kisa notlar;
Ilk gun harika bir kahvaltiyla Chicagodaki tum eski bacilar toplandik, uzuuuuun sohbetler esliginde lezzetli mamalari mideye indirdik. ellerine saglik Gunay teyzem...
Downtown- Michigan Avenue- Millenium PArk- Fasulye turlarimizda superdi .. Bol bol kameraya poz verdik:)
Pita Inn in muhtesem yemeklerini de mideye indirmeyi unutmadik....
Geceleri hayat Chicago hatunlari icin 12- 1 den sonra basliyor. Gozlerim kapansa da onlarla birlikte gecenin 3 -4 une kadar fitness daydik:)
Tevafugun bu kadari Columbusdan eski bir arkadas Persembe aksami Turkiyeye giderken 5 saatlik ucak arasinda chicago ya indip Gulenaylari ziyaret edince, hem birbirimizi gormus olduk hemde hasret giderdik:)) Sumeyra Abla ins buralara da bekliyoruz...
Son olarak da liseden cici arkisidim Zeynep le bulustuk, Nesrin de harika bir kahvaltiyla gunu noktaladik...
Coook yorulsam da uykusuz kalsam da herseye degdi bu guzel gezi... Bakalim tekrari ne zamana nasip:)
Gulenaycim , Nesrincim gercekten de hersey icin tekrardan coook tesekkur ederim. Benim icin cok yoruldunuz, yavrularinizdan ayri kaldiniz:( Ins bende en kisa zamanda sizleri bekliyorum...
Iste minik fasulyem ve ben Fasulyenin onunde:)Gulenay- ben- Nesrin @Millenium PArk
Bu resmi pek bir sevdim arkadaki manzara ve gunes harika cikmis:)
Gezinin diger resimleri cogunuzun malumu uzerine facebook dadir efem:)
Zehra:)

9 comments:

sakrep said...

hayatım maşaallah iyi eglenmıssıniz... hatunlar ne demek ole gecelerı gezmeler felen :) çık çık :) gulenayın nefıs yemeklerının tadını cıkarmıssınızdır afıyet seker olsun, evet facebook tan fotoları gordum tekrar opuldun yenı annne :) ALLAH a emanetsınız.uzaktakilerin hepsine selamlar hepinizi opuyoruz kocaman .

zelo said...

Oğlan anasıııııııııı

İyi ettin gezdin geldin canikocum resimler süper göbiş süpsüper.. ye bol bol yeğenim tosuncuk olsun çekmesin zeyno ablasına.

mucuk mucukkkkkkkkkkkk

zelo said...

Anacım açıyorum açıyorum chicago chicago yetti gari yeni şeyler yaz oğlanın cribini dresserını çek koy göbek resmi koy bişiler koy şuraya allaaaaaaasen

sakrep said...

hayatım zelo haklı yenılemeni dört gözle bekliyorum opuldun .

Unknown said...

aaaaaaaaa,
ben blog olayini hepten sallamisim ama artik bittiii...bayicam seni Zehra:)canim sende iyiki geldin ama bende gelicem bebise ins.

buradanda yazismak guzel,sen zaten facebooktan bi bana yazmiyon bari biz buraya takilalim:)ben sayfamdayim gayri.

Simdilik operim gece kusu olarak.Bebise ve kendine iyi bak.
operim canim.

sakrep said...

blogun sana kustu haberin olsun :)

Kendi Keyfinin Kahyasi said...

evet ya, chicago'dan gel artik..:)

sakrep said...

hayatım bera askere gidecek sen hala chicago dasın :))

zelo said...

sakrep teyze :)))) güldürdünüz beni:)))
alooooooora beraanasıııııııııııı tvitlicene burayada yaz buranın başı kel kalmasın. öptüm hepunuzu